StaBBer Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Spilte gjennom Dear Esther modden da den kom i 2008, og likte det svært godt! Jeg tror derimot det er noe man kun spiller gjennom kun 1 gang, er ikke spesielt lyst på å kjøre gjennom det en gang til, selv om det kjapt gjort. Kanskje jeg skal vurdere det om "spillet" kommer på billigsalg på Steam eller noe, for å se den nye grafikken. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Spilte gjennom Dear Esther modden da den kom i 2008, og likte det svært godt! Jeg tror derimot det er noe man kun spiller gjennom kun 1 gang, er ikke spesielt lyst på å kjøre gjennom det en gang til, selv om det kjapt gjort. Kanskje jeg skal vurdere det om "spillet" kommer på billigsalg på Steam eller noe, for å se den nye grafikken. På den nye versjonen er deler av spillet forskjellig hver gang du spiller gjennom det. Er også en god del easter eggs som er litt spesielle som kan være gøy å få med seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå