Colin Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har den siste måneden kastet meg på bølgen med Wordfeud, og spilt dette en del. I går kveld la jeg merke til at brettet, eller dvs de brikkene som jeg har tilgjengelig, fortsatt var svakt synlig også utenfor programmet. Det vil si at jeg ser et svakt omriss av de firkanta brikkene. Jeg har søkt litt på nettet, og finner svært lite om det. Jeg leser om noen som spekulerer i at det vil forsvinne over tid. Noen tanker om dette? Garantisak? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har den siste måneden kastet meg på bølgen med Wordfeud, og spilt dette en del. I går kveld la jeg merke til at brettet, eller dvs de brikkene som jeg har tilgjengelig, fortsatt var svakt synlig også utenfor programmet. Det vil si at jeg ser et svakt omriss av de firkanta brikkene. Jeg har søkt litt på nettet, og finner svært lite om det. Jeg leser om noen som spekulerer i at det vil forsvinne over tid. Noen tanker om dette? Garantisak? Jeg ser for meg at dette er en garantisak, ja. Kontakt butikken du kjøpte den fra og hør med de. Det er jo absolutt ikke meningen at sånt skal skje med telefonen, selv etter mye bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå