MKgrublere Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har sluppet et veikart for NEX-systemet Sony viser frem objektivplaner Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Grusomt utseende på de objektivene der spør du meg. Finnes ikke noen som lager styggere objektiver enn Sony spør du meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Synes det veikartet er litt tynt egentlig, lite info, ikke så mange objektiver i 2012, NEX-systemet har veldig bra hus, men objektivene henger etter. Blir ikke så overbevist om at det endrer seg av dette kartet. AtW Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Grusomt utseende på de objektivene der spør du meg. Finnes ikke noen som lager styggere objektiver enn Sony spør du meg. Morsomt hvordan smaken er som baken. Selv synes jeg de er noen av de mest stilrene og lekre objektivene på markedet. Hvertfall det peneste objektivet jeg har hatt til odel og eie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg