Qwseyvnd Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har: Final Fantasy XIII og XIII-2 GTA 4 og Episodes of Liberty City El Shaddai: Ascension of the Metatron The Darkness 1 og 2 Catherine Portal 2 Alan Wake Rayman: Origins NFS: Shift Metro 2033 Jeg skal også bestille Red Dead Redemption fordi mange anbefaler den. Så, er det flere spill dere foreslår ? Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Bioshock spillene å Mass Effect. Hadde det også gøy med Dead Space Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 hmm... mass effect trilogien kan jeg kjøpe senere når nr. 3 kommer ut. Så, hva handler Mass Effect om ? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Nå laster jeg ned Mass Effect 3 Demo fra internett til xbxo 360 og spille, så får jeg vurdere om jeg vil kjøpe eller ikke. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 hmm... mass effect trilogien kan jeg kjøpe senere når nr. 3 kommer ut. Så, hva handler Mass Effect om ? http://bit.ly/x1v1RM Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Hmm... en merkelig nettadresse. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Her en en del du kan sjekke ut. - Crackdown - Fable-serien - Halo-serien - Saints Row-serien - Assassins Creed-serien - Gears of War-serien - Batman: Arkham Asylum - Batman: Arkham City - Dead Space 1 og 2 - Fallout 3 - Fallout: New Vegas - Bioshock 1 og 2 - Shadow Complex - Portal - Limbo Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Er det bedre spill til Xbox 360 enn Playstation 3 ? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er det bedre spill til Xbox 360 enn Playstation 3 ? Hva er det for et teit spørsmål? Noen er bedre, noen er dårligere. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 OK. Jeg merker noe feil med The Darkness II, akkurat en bestemt område hakker den veldig uten grunn. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nå laster jeg ned Mass Effect 3 Demo fra internett til xbxo 360 og spille, så får jeg vurdere om jeg vil kjøpe eller ikke. bynn fra 1:ern om du skal spille mass effect. de er i min mening de beste action/rpg spillene ever. burde spilles av alle ivertfal en gang. selv har jeg spillt igjennom vert av spillene 3-4 ganger i løpet av årene jeg er en Sci-Fi neerd andre spill jeg anbefaler: - Fallout 3 - Skyrim - Dead Island - Deuse Ex - Red Dead Redemption (bra valg!) - Assassins Creed 2 - Fable 2 og 3 (casual "chill" rpg) - Dark Souls (brutalt vanskelig men fantastisk) jeg har så og si spillt igjennom disse spillene og rekomenderer dem varmt. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Er det bedre spill til Xbox 360 enn Playstation 3 ? Det spørs på va du er ute etter. Xbox har: Fable Halo Gears of war Mass effect 1 Alan wake Left 4 dead 2 Splinter cell conviction Ps3 har: Ico & shaddow of the colossus Resistance Killzone Uncharted De var de exlusive titlene som fikk meg till å kjøpe en ps3 + att jeg trengte en blu-ray spiller Men i min personlige mening synes jeg att xbox 360 er den beste konsollen på markedet idag. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har nesten runnet ALan Wake. meget meget god historie Jeg ser at Playstation 3 har litt bedre bildekvalitet, men ikke så rask egentlig. Jeg vet at Playstation 3 ser meget kraftig ut i papiret, men ikke i praksis. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Om du liker rollespill av final fantasy-typen, ta en titt på Lost Odyssey http://www.gamer.no/artikler/10066/lost-odyssey/ 10 av 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå