MBarne Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Skal selge en Toyota Corolla for min far, men sliter litt med å finne ut hva disse egentlig er verdt. Det er en 1998 modell, kjørt ca 163.000 km, Bensin, Manuell, Sølvfarget Motoren er på 1.6, og er grunnen til at jeg ikke helt vet hvilken pris jeg skal legge meg på. De aller fleste er 1.3, og de få på 1.6 spriker enormt i pris. Bilen er helt lik denne, utenom motorstørrelse og modell: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33197746 For meg virker prisen for denne altfor høy, eller hva tror dere? Bilen eu-godskjennes nå, og har ingen feil, utenom et par små rustflekker som ikke bør ha for mye å si. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Den dyreste av "samme" bil ligger på 55" tusen, men har adskillig lavere kmstand. Så jeg vil si at alt under der kan du legge deg. Men nå er det opp til selger, vil du ha bilen solgt kjapt legger du deg lavt, er det null stress legger du deg høyt. Kjøpers marked. Finn en pris som du føler er god, men samtidig ikke for høyt. Er det null respons i løpet av et par uker så ligger du alt for høyt. Linky link Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Den dyreste av "samme" bil ligger på 55" tusen, men har adskillig lavere kmstand. Så jeg vil si at alt under der kan du legge deg. Men nå er det opp til selger, vil du ha bilen solgt kjapt legger du deg lavt, er det null stress legger du deg høyt. Kjøpers marked. Finn en pris som du føler er god, men samtidig ikke for høyt. Er det null respons i løpet av et par uker så ligger du alt for høyt. Linky link Ja, jeg får vell prøve å legge den ut etter hvert. Har god tid på å selge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå