Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har en ganske så kjekk nabo. Her om dagen nevnte jeg for kompisen min at jeg syntes naboen hans var kjekk, da svarte han at naboen hadde lagt merke til meg ved et par anledninger og spurt kompisen min om "hvor han hadde gjort av hun pene med det lange svarte håret" Jeg ble glad da kompisen min fortalte meg det, og han har ingen hemninger og sier at det er jo bare for meg og gå bort og banke på døra og si hei, eller at han kunne ringe til han og be han komme over.

Aldri om jeg hadde godt bort på døra og bare ringt på og sagt hei liksom:P

Jeg har truffet på han et par ganger mens jeg har vert med kompisen min, og jeg bare står der og føler meg rimelig teit når dem prater, dem er begger veldig pratsomme og finnes ikke sjenerte noen av dem. Jeg er mer av den sjenerte typen.

Jeg spurte kompisen min om jeg heller kunne få tlf nr hans, men han ville ikke gi det bort uten og ha forhørt seg med naboen først..

Syns det virker litt rart i og med at naboen har spurt etter meg, så forstår ikke problemet med og gi nr hans.

Jeg har funnet tlf nummeret hans på nettet, og har veldig lyst til og sende han en sms, man aner ikke hva jeg skulle ha skrevet.

Kan ikke skrive noe ala "hei jeg er hun pene mørke du har spurt etter hva skjera" blir litt for kleint gitt:P

Facebook kontoen min har jeg sletta av diversse grunner, så og sende han en frien request er ikke aktuelt.

En ting til er at han er en del år eldre enn meg, jeg er 25, og han er 36, ikke at det har noe og si for min del.

Så hva synes dere gutter og jenter, hva bør jeg gjøre? Sende han en sms og hva kan jeg i såfall skrive, uten og drite meg helt ut:P?

Bør jeg ta hensyn til hva kompisen min mener ang og gi ut nr hans til meg uten at han er klar over det, eller bare søke det opp på nettet igjen og kjøre på?

Postet av anonym: c20c488f880e8ee32622ae64954c027b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å besøke kompisen din, og arrangere en liten fest hvor naboen blir invitert?

Det er nok fullt mulig det, men jeg har lyst til og skrive sms til han, kompisen min har nr hans, men han vil som sagt ikke gi det til meg uten naboens samtykke. Tingen er jo at jeg har funnet tlf nr selv på nettet, og lurer på om det blir for dumt og sende han en sms, med tanke på hva kompisen min sa tidligere ang og gi ut nr hans.

Lenke til kommentar

Skjønner at kompisen ikke gir ut nr. Men hvis du har funnet det ut selv, så er det jo greit, men tror ikke jeg ville sendt sms eller ringt selv. Jeg ville nok besøkt kompis og håpet på kontakt på den måten - det har vel ingen hast? (men det er nå slik jeg ville ha gjort det)

For du vet jo ikke om kompisen gjentok eller sa ordrett det han sa heller, eller om det stemmer overhodet.

Lenke til kommentar

Det kan gi forskjellige reaksjoner, avhengig av hva slags person han er. Jeg ville tolket det positivt at noen "stalket" seg frem til kontaktinfoen min (har faktisk skjedd), men vet ikke hvordan denne naboen ville reagert.

[/quote

Han er veldig sosial og pratsom av seg, kommer godt overens med alle i gata og er godt likt, så antar han ikke hadde blitt totalt satt ut av en sms liksom, men hva vet vell jeg, dere også for den saks skyld:P

Han har hund, samme type hund som jeg har, så om jeg hadde sendt han sms så kunne det jo vert et hunde relatert spm hehe.

Lenke til kommentar

Da ville jeg funnet ut når han pleier å gå en tur med hunden.

Da tar du også med hunden din, hunder elsker å snuse hverandre i rompa og som regel så drar de eierne sammen. Vipps... så har dere noe å snakke om og så går dere en tur sammen :) Da kan du spørre om han har lyst til å finne på noe sammen, vipps så har du nummeret hans. Alt sammen uten at det ble kleint.... vel det spørs jo på hva dere snakket om vedrørende rompe snusing såklart.. men pytt pytt...Målet nådd

S

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...