KometHimmel Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Heiia, har en fryktelig PMS! Har adri i hele mitt liv opplevd PMS men nå klikker jeg for ABSOLUTT ALT!. Begynte og få pms 4-5 dager før den ''5'' når jeg egentlig skulle få det men nå er der 10 dager over og jeg har forsatt ikke fått det? Jeg spiser SERRIØST 3 pizza'er om dagen og ei hel panne med brownies og går rundt og har en ustoppelig trang til og spsie, bir låk nede i korsryggen avogtil men JEG VIL FAEN MEG BARE BLI FERDIG MED DENNE FORBANNA PMS'EN!!!!!!!!!!!!!!! Endret 14. februar 2012 av KometHimmel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har hørt (har naturlig nok ikke noen førstehåndserfaring) at PMS kan oppleves ekstra sterkt i tenårene. Slik jeg har forstått det er du fremdeles i begynnelsen av tenårene så det kan gå fremover. Når det gjelder ubehag som kvalme og smerter har det blitt meg fortalt at cannabis er svært effektivt mot slike plager. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 JEG VIL FAEN MEG BARE BLI FERDIG MED DENNE FORBANNA PMS'EN!!!!!!!!!!!!!!! Om 40 år tar det nok slutt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du kan prøve å understøtte litt med ernæring. Spesielt magnesium og vitamin B6 kan være bra i tillegg til vanlig tilskudd av vitaminer og mineraler. Stress vil ofte forværre PMS og med det du har vært igjennom før så trenger du nok ekstra god ernæring for å understøtte kroppen din. Brownies inneholder forresten sjokolade som igjen inneholder en god del magnesium. Viktig at du får bearbeid de tingene du har vært igjennom, for dette ligger garantert i bunnen og stresser deg slik at PMS'en blir værre. Kjenner også igjen mønsteret med å spise mye karbohydrater og komfort-mat som ikke er spesiell sunt, og dette tapper deg ytterligere selv om det gir deg energi gjennom forhøyet blodsukker og ekstra stress. Du blir på en måte drevet mot det motsatte av det du trenger, og det fungerer svært dårlig over tid hvis du vil ha det bedre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ta noen ibux og noen paracet samtidig, så blir du kvitt smertene. Ett triks er at så fort du merker at du får mensensmerter så tar du noen ibux og noen paracet, så er du smertefri resten av tiden, utrolig nok! Det å spise så overdrevent mye tror jeg ikke har så mye med PMS å gjøre. Dog, litt sjokolade kan faktisk hjelpe på humøret og smertene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 JEG VIL FAEN MEG BARE BLI FERDIG MED DENNE FORBANNA PMS'EN!!!!!!!!!!!!!!! Om 40 år tar det nok slutt. Ha ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå