Rich412D Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei. Jeg skal brenne ut noen DVD9 filmer som er på rundt 8 GB hver (.iso), jeg ønsker å splitte dem i 2 om jeg må og brenne på vanlige DVD plater, men dette var ikke så lett. Hvordan gjør jeg dette lettest og raskest mulig? Hvilke programmer trenger jeg og hva eller hvordan gjøres det i praksis? I tillegg skal jeg brenne noe andre DVD9 som er video_ts filmer på rundt 8 GB, lurer egentlig på det samme angående disse, med tanke på at disse også skal brennes på vanlige DVD plater som er vel 4,5 GB. På forhånd takk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 hvorfor skaffer du ikke noen DL-plater? Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg skal brenne ut noen DVD9 filmer som er på rundt 8 GB hver (.iso), jeg ønsker å splitte dem i 2 om jeg må og brenne på vanlige DVD plater, men dette var ikke så lett. Hvordan gjør jeg dette lettest og raskest mulig? Du kan forsøke programmet InfraRecorder som kan brenne til DL-plater, men det kan være verdt å forsøke med en vanlige plate også - og se om programmet ber om en til når den første er brent ferdig. InfraRecorder brenner både ISO og TS_VIDEO m.m. Dette programmet er gratis, veldig lite, no-nonsense, på mange språk (bl.a. norsk), er enkelt i bruk og brenner det meste som går på CD/DVD. Det finnes bare for Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå