PTRN Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 jeg kan nå skaffe meg geforce 4 ti 4600 fra creative..... burde jeg vente til de får asus eller gainward sine kort eller bare kjøpe med 1 gang?? dette haster!!!!!! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 denne er flyttet.. det lønner seg å legge den i rett kategori og med en litt mer beskrivende topic.. Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 ja, vent på gainward eller noe. creative er ikke bra på annet enn lydkort! (ikke cdrom heller) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Har ikke Gainward kommi? Kommer det ikke om 5 dager i såfall? Forresten synes jeg Creative er brukbare på høyttalere. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Gainward og Asus ligger begge to på komplett og flexi. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 men de har den ikke på lager.......... de har geforce 4 ti 4600 fra creative på lager hos amraam.no Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 kort sagt.....skal jeg vente til asus eller gainward har på lager eller kjøpe creative sitt nå?? hva ville dere gjort (hvis dere hadde penger :smile: )...................... Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Vent på Gainward, det gjør jeg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå