Gå til innhold

Fant en Bowlingkule !


Anbefalte innlegg

Rydda på et "roteromm" her om dagen og fant de gamle bowlingkulene til mor og far , Begge er god vekt for meg og har lyst til og bruke dem når jeg bowler selv. altså de få gangene jeg gjør .

 

Uansett Problemet er at pappa sin kule har for lang mellomrom mellom hulla

 

og den kula som er mamma sin har får små hull i kula , Noen måte jeg kan "borre" større hull ?

 

evt hvem / hvor kan jeg levere kula for og få dette gjort ?

og hva kan jeg evt få gjort med kula til far for og få den til og passe meg.

 

bor i nærheten av lillestrøm :=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan som regel få borret større hull på bowling hallen :)

 

I alle fall om det er en hall hvor et "lag" spiller. Om de ikke har mulighet på din bowling hall vet de nok hvor du kan få gjort det.

 

Når hullene er på feil sted eller for store, tror jeg det er litt verre å rett opp i. Om det finnes en måte er det også noe de vet på bowling hallen.

 

Jeg kan i alle fall si at det ikke blir så veldig bra om du gjør det selv, eller med feil utstyr.

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Du kan som regel få borret større hull på bowling hallen :)

 

I alle fall om det er en hall hvor et "lag" spiller. Om de ikke har mulighet på din bowling hall vet de nok hvor du kan få gjort det.

 

Når hullene er på feil sted eller for store, tror jeg det er litt verre å rett opp i. Om det finnes en måte er det også noe de vet på bowling hallen.

 

Jeg kan i alle fall si at det ikke blir så veldig bra om du gjør det selv, eller med feil utstyr.

 

takk :) Men trur du ikke det er noen mulighet for evt og fylle de hullene som allerede er der for så og borre nye på andre siden av kulen eller noe lignende ? har ikke så mye peiling på dette :p så vidt jeg vet er det en form for plast av noe slag og det burde jo være mulig og fylle igjen osv . men ja jeg får ta en telefon eller 2 i morgen og høre litt rundt .

Lenke til kommentar

Ja, det er jo mulig. Jeg er derimot ganske sikker på at bowlingkulen er bygget opp av mange lag(som golfballer) og ikke en stor masse. Å tett de igjen med ett stoff kan da i verste fall gjøre at den heller mot den en side.

 

Sånn i teorien i alle fall. Jeg kan selvsagt ta feil, men det er litt dumt om du skulle bli skikkelig god med en kule som drar mor høyre, for så å kaste alle kulene rett i rennen når du kjøper en ny dyr kule :p

 

Ta noen telefoner, jeg er ikke noe ekspert på bowling, men jeg har sett mye på "how it's made" :wee:

 

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=qTUHnvZSnns

 

 

Jeg husket riktig. Det er faktisk litt viktig hvor hullene er også :)

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...