fsx v1.1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hallo har en iphone 4 med 5mege pixel kamera og tar litt bilder og lurer på om det finnes noen programmers så jeg fjerner sånne småe prikker? eller gjør bildet til HD?? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Er det støy i bidet du vil fjerne? Det er mulig i de fleste bildebehandlingsprogram, men du vil også tape detaljer, så det er sjeldent mye å hente her. Du må nok heller innse at det er en mobil og ikke et kamera du har. Hva du mener med å gjøre bildet til HD skjønner jeg ikke. Endret 14. februar 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 alså fks: Få bildet i full oppløsning uten noe expensive kamera shitt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 De fleste billedredigerinsprogrammer har vel diverse resizing-, sharpening og støyfjerningsfunksjoner. Støyen vil også bli mindre synlig når du setter oppløsninga ned til HD (1920x1080). Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Er det støy i bidet du vil fjerne? Ja De fleste billedredigerinsprogrammer har vel diverse resizing-, sharpening og støyfjerningsfunksjoner. Støyen vil også bli mindre synlig når du setter oppløsninga ned til HD (1920x1080). Kan du anbefale et bra program til det? er akuratt det jeg leter etter Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Er det støy i bidet du vil fjerne? Ja De fleste billedredigerinsprogrammer har vel diverse resizing-, sharpening og støyfjerningsfunksjoner. Støyen vil også bli mindre synlig når du setter oppløsninga ned til HD (1920x1080). Kan du anbefale et bra program til det? er akuratt det jeg leter etter Photoshop er jo en klassiker, men den koster penger. Gimp er gratis og jeg tror det skal klare slike ting. Edit: Ta en titt her. Endret 14. februar 2012 av sedsberg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Noise nijna er et greit verktøy til dette. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Hvordan er adobe photoshop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå