Davidsen123 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei Vi er 4 gutter som lurer på hvordan anlegg vi skal kjøpe til bilen vår. Vi har tenkt til og legge inn 10-15 000 kr har du forslag på hva slags anlegg som tilegner seg best til bil? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 12v eller 230v? Lenke til kommentar
Davidsen123 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 ja, Hva vil du anbefale til den prisen? Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 dere vil helt sikkert ha noe som dunker godt av 12v bilstereo. ikke gå for kicker, det er dyrt og dumt, og det lyder slurvete... hadde mulig funket bra med noe ala disse, for min del er jeg ganske glad i GZ, mye trykk i amerikansk standard. driv de med noe ala denne, koble de i 1 ohm og få godt med trykk der. Siden det er russebil det er snakk om trenger dere ikke toppen av kvalitet, er ikke så stas om noe skulle svi seg. så til høyttalere hadde denne forsteren fuka til 2 par av disse Dere vil også trenge en spiller, og som jeg nå har lært etterhvert (han kommer sikkert til å kommentere det enten i kveld eller i morra) at Cossiemk1 foreslår denne spilleren. Skaff dere alt dere trenger med en gang og kjøp 0G kabelpakke Vil også anbefale å ha oppgradere de 3 store, så får dere nok mer strøm til anlegget. Lenke til kommentar
Davidsen123 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 ok, vi hadde tenkt til og kjøpe noe sånt ja:) Takk for tips! bare og komme med flere forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå