erlber Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En kompis av meg flyttet maskinen ned til meg. Før han dro fungerte maskinen, når han koblet på skjermen her skjer det ingenting. Vi har prøvd å sette inni skjermkortet mitt, uten hell. Harddisklyset foran på pc'en lyser konstant. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 prøv og resete cmos Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ta ut og sett inn minne på nytt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 resett bios ved å fjærne batteriet i noen min, og sette det inn igjen... ellers hvis dere har ganske lik dataer, så kan du sjekke en og en del om gangen å se hva som har ryket...? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det beste for å fikse en ubestemt feil av denne sorten pleier å være å plukke PCen fra hverandre helt, og så sette den sammen igjen. Da er man sikker på at alt sitter som det skal. På den andre siden er denne metoden også en fin måte å få en PC som fungerer som den skal, til å oppføre seg merkelig. Min fant ikke CD-ROMene på en time etter støvrensinga igår... Lenke til kommentar
erlber Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Resetting av bios var tingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå