Morten Ellingsen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Klokketårnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Godt lys i en fin fin komp.Strukturen i treverket ett pluss her;) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nydelig bilde og utsnitt, spennende og!! 1 Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Det er et flot vinterbillede, med et fint lys og struktur i tårnet. Tak for fortællingen. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei Et herlig lys i dette bildet - flotte farger og fin skarphet - og som sagt - pluss for strukturen i treverket. Liker også komposisjonen din, men forstår ikke hvorfor du har kuttet det treet til venstre i bildet - der synes jeg du skulle hatt med hele. RAK-foto Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Hei Et herlig lys i dette bildet - flotte farger og fin skarphet - og som sagt - pluss for strukturen i treverket. Liker også komposisjonen din, men forstår ikke hvorfor du har kuttet det treet til venstre i bildet - der synes jeg du skulle hatt med hele. RAK-foto Hei RA. Jeg har kuttet der nettopp fordi det er en trerekke som henger sammen, så jeg hadde ingen annen mulighet. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg