spamex Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Hei Dette er mitt første bilde som jeg legger ut her, så vær litt snille. Tok dette bildet på Øland i sommer. Har ikke redigert det eller noe. Endret 14. februar 2012 av WilliamMJ Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Velkommen til bildekritikken! Du har ikke noe å bekymre deg for med dette bildet. Etter min smak så er det et av de bedre solnedgangsbildene jeg har sett på lenge. Det som gjør bildet for meg er den rette horisonten, og de paralelle linjene som horisonten og skyene lager. Det er kanskje litt mye "tomrom" mellmo horisonten og solen, men det kan ikke du som fotograf gjøre så mye med. Bra jobbet! Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kunne du kanskje tatt å ordnet i oppløsninga på bildet. Veldig stor fil som tar tid å laste inn ved bruk av mobil. Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 JEBauge: Takk for kommentaren Jeg kommer nok til å legge ut flere bilder. k-h-s: Skal fikse det Lenke til kommentar
cfager Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Flott bilde, men jeg tror du skulle forsøkt å redigert fager og kontraster, for å virkelig få fram magien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå