karoald Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sola i vinduet Bildet er fjernet. Beskrivelse: ...................................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Heidi Knutsen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Synes veggen ble veldig dominerende i bildet, sola er nydelig Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Fin stemningsskildring av kveld og miljø. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Fin stemning i dette bildet, men jeg forstår ikke hvorfor du har kuttet vinduet i overkant? Ellers så henger jeg meg på Heidi sin mening om veggen. Ellers ok. RAK-foto Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fint innramma solnedgang, spesielt og fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg