South_Bridge Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har lyst til å lage meg en Windows gadget eller noe for å vise hva som går på tv, og oversikt... Men finnes det noe xml/feeds jeg kan leser for de aller fleste norske kanaler? Evt hvor? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har lyst til å lage meg en Windows gadget eller noe for å vise hva som går på tv, og oversikt... Men finnes det noe xml/feeds jeg kan leser for de aller fleste norske kanaler? Evt hvor? Nå er det lenge siden jeg syslet med htpc sist, men det er noe slik: Du må laste ned xmltv. xmltv tv_grab_no_gfeed --configure - Her velger du kanaler og hvor mange uker du vil ha av gangen. xmltv tv_grab_no_gfeed --output xmltv.xml - Da får du en .xml-fil du kan bruke til programmet ditt. Håper det var til hjelp Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Genialt, men sånn e ser det er dette perl (?) Noen som vet om noe brukbart i C#? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Eventuelt, hvor henter se.no info fra? Fikk det til nå Fikk lasta ned en saftig xml fil på >3MB :-) Endret 15. februar 2012 av South_Bridge Lenke til kommentar
sigr12 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg henter xmltv feed fra TimeFor.TV (http://no.timefor.tv/xmltv), synes det fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå