Gå til innhold

Hjelp til billig stereo

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle spandere på meg et lite anlegg. Har ikke tenkt å bruke så veldig mye penger på dette, bare akkurat nok til å fylle en liten stue med lyd noe bedre enn et par "PC-høyttalere".

Jeg har funnet frem denne forsterkeren fra Argon, og lurte på hva dere tenker om den. Signalkilde vil stort sett en Macbook.

I tillegg trenger jeg et par høyttalere. Jeg er ute etter korrekt, stram, men samtidig varm, lyd. Tenker i utgangspunktet på små høyttalere, og har sett litt på Dali Concept 1, selv om jeg egnentlig hadde satt en maksgrense på 1 500 kr.

Vil dette passe bra sammen?

Edit: Om dere godkjenner kombinasjonen min, vil det da være verdt å godsnakke med damen sånn at jeg kan plukke med meg en liten sub i tilegg? Eller blir det rett og slett for smått til at det er vits i?

Endret av Må jeg?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg vært i butikken for å se litt. Utålmodig som jeg er endte det med et kjøp.

Plukket med meg Cambridge SR10 v2 og Dali Concept 1.

Foreløpig høres det veldig greit ut, men jeg har en sovende baby i samme rom her, så det er litt begrenset hvor mye jeg har fått testet det ut. En liten inspillingsperiode er vel også nødvendig før en endelig dom kan taes.

En eventuell sub får komme på et seinere tidspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...