agurksaft Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Hei, jeg og et par andre har laget vårt første spill til Android. Det heter Paper Blobs og er et othello/reversi spill med en liten "twist". Man kan enten spille single player eller two player (hot seat). Vi har et par tusen nedlastinger til nå, men vi føler vi trenger input på det eksisterende spillet eller nye ting vi kan legge til. Vi har fått noen tilbakemeldinger fra venner, men vi mangler input fra andre som ikke har noe forhold til oss. Hvis dere dere gidder å ta dere bryet så kan dere finne gratisversjonen her: https://market.android.com/details?id=com.machinegames.othello Hva synes dere? Eventuelt noen av dere som har laget spill og vet om noen lure måter vi kan få økt antall nedlastninger? Endret 14. februar 2012 av agurksaft Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Må få til no sånt opplegg som Wordfeud har da, med innvitering av venner og dermed spille over 3G. Da kan det hende det tar av =) Finner "harder" som en litt unaturlig beskrivelse av det vanskeligste nivået. Hva med "Hardest", "trickey", "insane"? Jeg finner ingen forklaring på forskjellen på "special rules". Ja, forstår relativt fort at det er for å fjerne hjerter og skaller, men det burde kanskje komme tydeligere frem. Jeg ser dere har laget en Resume-funksjon både for 1-player og 2-player. Hvorfor ikke lagre begge delene? Litt synd å miste et spill med 1-player fordi du vil spille 2-player med en venn. Hva med mulighet for å velge flere symboler? Jeg har jo ikke lyst til å være den sure sola Et spill tar ganske kort tid. Hva med en teller, samt en "randomizer" for hvilken person som starter? Lenke til kommentar
agurksaft Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Multiplayerløsning som du beskriver er noe vi ser på. Vi håper på å få til noe lignende snart. Jeg er helt enig i at dine ord for nivåene er bedre enn de vi har brukt, så det må vi endre Kjempebra forslag med forskjellige symboler/blobs. Dette er kanskje mer aktuelt for two player(?), men hvis vi først lager det så kan vi jo også legge det til for single player. Forklaring på specialrules, legge til randomizer og resumefunksjonalitet er notert! Er litt usikker på hva du mente med teller? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 et spill varer ikke veldig lenge, og det kan fort bli naturlig å spille mange runder i løpet av en dag. Kunne vært en "Førstemann til 10 seiere"-funksjon eller noe i den dur. Altså en teller som teller hva "stillinga" er mellom hvert spill... Lenke til kommentar
agurksaft Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Ok, da er jeg med! Kanskje vi da skal la brukerene velge hvor mange spill man vil spille. En lignende ting er jo da også å innføre et poengsystem hvor man kan spille til førstemann har nådd en viss sum. Endret 15. februar 2012 av agurksaft Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jupp, nå tenker vi likt. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå