drbass Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei Sitter her og vurderer om jeg skal sette på et pelitier element under waterchill blokka, men da dukker det ogg et problem, hvordan skal dette gjøres? Jeg må jo lage nye fjærer fordi blokken vil jo bli høyere og da blir det jo altfor stort trykk på både elementet og cpu. Er det noen som har gjort dette som har noen tips, og er det noen som har noen formening om hvor mye trykk elemtet og spesiellt cpuen tåler? Mvh Frank Andre Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 er det fjæring?? Ja, da bør det vel ikke være et problem med et peltier under den. et peltier er veldig tynt :wink: ca 2-3mm tipper jeg.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 er det fjæring?? Ja, da bør det vel ikke være et problem med et peltier under den. et peltier er veldig tynt :wink: ca 2-3mm tipper jeg.. Husk coldplate også da.. 3-5mm. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 sorry, det glemte jeg... men det går vel uansett?? Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 sorry, det glemte jeg... men det går vel uansett?? Jada.. man trenger uansett ikke fjærene under. Mange som får bedre resultat uten dem, av mer eller mindre innlysende årsaker. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 fjærene under er bare for å beskytte cpu under montering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå