Gnurk! Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Dette systemet trenger HELT KLART en reformasjon, men er meget vanskelig å styre, på den ene siden trenger man strenge regler og styrings/sjekke organger for å passe på slike korrupte sjeler som tidligere nevnt, men på en annen side ved å gjør det for vanskelig vil man skremme vekk virkelige grundere med stort potensiale. Ble litt langt -_- Strengere regler vil drepe det norske næringslivet. Røkke har gjort mer for Norge enn du noen gang vi klare å få til... Quisling har og mest sannsynelig gjort "mer for Norge enn jeg noen gang vil klare å få til" å vurdere om du syntes det han gjorde var riktig er kanskje en litt annen sak?- med andre ord det argumentet er helt urelatert til saken. Strengere regler ift til det vi snakket om selvfølgelig, ikke i forhold til å generelt starte bedrift, men ift støtten, jeg ser ikke hvordan det "vil drepe næringslivet" spesielt da den ENESTE effekten det vil ha er på nyoppstart av den type bedrifter, og det systemet vi har nå i dag allerede ser ut til å "drepe det næringslivet". Her får du forklare Lenke til kommentar
Armador Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Strengere regler ift til det vi snakket om selvfølgelig, ikke i forhold til å generelt starte bedrift, men ift støtten, jeg ser ikke hvordan det "vil drepe næringslivet" spesielt da den ENESTE effekten det vil ha er på nyoppstart av den type bedrifter, og det systemet vi har nå i dag allerede ser ut til å "drepe det næringslivet". Her får du forklare Hvilken effekt? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Strengere regler ift til det vi snakket om selvfølgelig, ikke i forhold til å generelt starte bedrift, men ift støtten, jeg ser ikke hvordan det "vil drepe næringslivet" spesielt da den ENESTE effekten det vil ha er på nyoppstart av den type bedrifter, og det systemet vi har nå i dag allerede ser ut til å "drepe det næringslivet". Her får du forklare Hvilken effekt? o0 hva mener du med hvilken effekt? om du leser fra innlegg 1 så tror jeg du vil forstå... Snakker naturligvis her om statlig støtte av industrielle bedrifter. Altså for å forklare, jeg spesifiserer vel ingen effekt, jeg sier bare at det ikke vil gå utover noe annet om du ikke forsto. Endret 21. februar 2012 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
Armador Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Strengere regler ift til det vi snakket om selvfølgelig, ikke i forhold til å generelt starte bedrift, men ift støtten, jeg ser ikke hvordan det "vil drepe næringslivet" spesielt da den ENESTE effekten det vil ha er på nyoppstart av den type bedrifter, og det systemet vi har nå i dag allerede ser ut til å "drepe det næringslivet". Her får du forklare Hvilken effekt? o0 hva mener du med hvilken effekt? om du leser fra innlegg 1 så tror jeg du vil forstå... Snakker naturligvis her om statlig støtte av industrielle bedrifter. Altså for å forklare, jeg spesifiserer vel ingen effekt, jeg sier bare at det ikke vil gå utover noe annet om du ikke forsto. Setningen ga ingen mening. Jeg mener reglene er for strenge allerede slik de er i dag, med tanke på tungvinte byggetillatelser, og generelt et håpløst byråkrati rundt det å starte opp noe nytt eller utvikle bedriften. Vi blir hengende etter i internasjonal handel dersom "korrupsjon" er utelukket og all handel skal skje på premisser av det norske lovverk. Er forøvrig imot statlig støtte av industrielle bedrfiter, og alle andre bedrifter for den saks skyld. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Strengere regler ift til det vi snakket om selvfølgelig, ikke i forhold til å generelt starte bedrift, men ift støtten, jeg ser ikke hvordan det "vil drepe næringslivet" spesielt da den ENESTE effekten det vil ha er på nyoppstart av den type bedrifter, og det systemet vi har nå i dag allerede ser ut til å "drepe det næringslivet". Her får du forklare Hvilken effekt? o0 hva mener du med hvilken effekt? om du leser fra innlegg 1 så tror jeg du vil forstå... Snakker naturligvis her om statlig støtte av industrielle bedrifter. Altså for å forklare, jeg spesifiserer vel ingen effekt, jeg sier bare at det ikke vil gå utover noe annet om du ikke forsto. Setningen ga ingen mening. Jeg mener reglene er for strenge allerede slik de er i dag, med tanke på tungvinte byggetillatelser, og generelt et håpløst byråkrati rundt det å starte opp noe nytt eller utvikle bedriften. Vi blir hengende etter i internasjonal handel dersom "korrupsjon" er utelukket og all handel skal skje på premisser av det norske lovverk. Er forøvrig imot statlig støtte av industrielle bedrfiter, og alle andre bedrifter for den saks skyld. Jeg snakket da virkelig ikke om det "å generelt starte opp bedrift" jeg snakket da spesifikt om den statlige støtten en del type bedrifter får, og hvordan DET systemet i dag virkelig er gått i dass. Jeg har prøvdt å spesifisere dette 2 ganger nå, vet ikke helt hvordan jeg skal få dette frem. det er altså IKKE snakk om lover rundt å starte opp bedrift MEN snakk om krav ift statlig støtte til oppstart av bedriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå