Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Noen ganger tar man sjanser i livet ! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Noen ganger tar man sjanser i livet og ofte går det bra! Bildet tatt idag da jeg plutselig oppdaget hønsehauken i et tre! Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sjeldent bra øyeblikksbilde du har festa til brikka her Børre. Skjønner godt at skjæra kom på andre tanker nå den fikk øye på denne pretadoren. Er hauken skada? Well done! 1 Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Skjæra er på vei rett mot hauken, virker som hauken har en skade. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kjempebilde Børre Hauken i sitt rette miljø. Det kan se ut som den er skadet, eller at den akkurat har spist et bytte, da blir den vel ganske blodig. Men du verden for et blinkskudd, med skjæra forran. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kjempe bra Børre;) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 KNALLBRA !!! RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg