Gå til innhold

Pc til spilling av MP3 og Divx

Anbefalte innlegg

Jeg går med planer om å bygge en pc som skal spille av lyd og film sammen med suround anlegget mitt. Planen er at jeg skal bruke et gammelt kabinett fra en 386 for det er ganske lavt og når jeg maler det sort så kommer det til å minne om en HIFI komponenet. Siden kabinettet ikke er så veldig høyt (7cm inni )trenger jeg en lav PSU (noen forslag?)

Hovedkortet skal være ett VIA EPIA kort men har ikke bestemt meg helt hvilket jeg skal bruke. Jeg har tenkt å ta ut digital lyd samt bruke RCA utgangen til å sende bilder til tv.

Er det noen som har gjort noe lignende? Og er har dere noen forslag til hvilke PSU oh hovedkort som kan passe til min maskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn, nå var den fin :) Skal ikke sitte her og plage deg med innlegg, men de kan også sette opp vedsiden av hverandre slik:

text | text 2 | text 3

istedet:

text

text 2

text 3

Men det er jo opp til deg :wink: (fint noen har gjort noe med signaturen :woot: )

Lenke til kommentar
Nå skulle man vel tro at den er liten nok, noe stort mindre bør den vel ikke være, nå er fonten på 9, 8 begynner og bli vanskelig å lese

Hei... kanskje svart hadde vært en fin farge? Det som står i signaturen er ikke SÅ interessant...

Det gjelder da sannelig ikke i kun han sitt tilfelle :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...