geggi2 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg går med planer om å bygge en pc som skal spille av lyd og film sammen med suround anlegget mitt. Planen er at jeg skal bruke et gammelt kabinett fra en 386 for det er ganske lavt og når jeg maler det sort så kommer det til å minne om en HIFI komponenet. Siden kabinettet ikke er så veldig høyt (7cm inni )trenger jeg en lav PSU (noen forslag?) Hovedkortet skal være ett VIA EPIA kort men har ikke bestemt meg helt hvilket jeg skal bruke. Jeg har tenkt å ta ut digital lyd samt bruke RCA utgangen til å sende bilder til tv. Er det noen som har gjort noe lignende? Og er har dere noen forslag til hvilke PSU oh hovedkort som kan passe til min maskin. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du kan jo ta en titt her... http://www.mini-itx.com/ Disse karene klarer jo å få laget pc av det meste... Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Fint du hjalp til - hadde tenkt til å foreslå samme link Men noe jeg stusset ennå mer over var den ekstremt nydelige signaturen din på hele 10 linjer med vanlig fontstørrelse! Jippi til free speech! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kanskje i drøyeste laget, bedre nå? :oops: Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 ehm... ja, du får fortsette å tro det sjekk denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...2414&highlight= Mye bra signaturer på den. men sjekk også www.myhtpc.net <- døds bra frontend for spilling av musikk/divx og view'ing av filmer! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Nå skulle man vel tro at den er liten nok, noe stort mindre bør den vel ikke være, nå er fonten på 9, 8 begynner og bli vanskelig å lese Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sånn, nå var den fin Skal ikke sitte her og plage deg med innlegg, men de kan også sette opp vedsiden av hverandre slik: text | text 2 | text 3 istedet: text text 2 text 3 Men det er jo opp til deg :wink: (fint noen har gjort noe med signaturen ) Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kick ass. http://www.cyberpowersystem.com/highendsys...thlon64_sys.htm Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Nå skulle man vel tro at den er liten nok, noe stort mindre bør den vel ikke være, nå er fonten på 9, 8 begynner og bli vanskelig å lese Hei... kanskje svart hadde vært en fin farge? Det som står i signaturen er ikke SÅ interessant... Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Nå skulle man vel tro at den er liten nok, noe stort mindre bør den vel ikke være, nå er fonten på 9, 8 begynner og bli vanskelig å lese Hei... kanskje svart hadde vært en fin farge? Det som står i signaturen er ikke SÅ interessant... Det gjelder da sannelig ikke i kun han sitt tilfelle :wink: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Tar jo imot konstruktiv kritikk. Er man Manchester United fan så må fargen være RØD... Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 buu for man U! Neida, men du kan sette det opp vedsiden av hverandre, så hvis noen lurer så kan de lese - og ellers tar det jo opp kanskje maks 2-3 linjer da (lønnsomt for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå