BirgerCaC Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har kjøpt meg webkamera til Hp Compaq 6820 s men når jeg setter inn Usb enheten og prøver å koble på webkamera så kobler ikke den seg på. Er det noen som vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Du må laste inn driveren, hvis den ikke fulgte med eller at kameraet ikke automatisk installere seg har du to muligheter. Du har slått av brannmur og/eller antivirusprogrammet, hvis ja så må du inn p å hjemmesiden til kameraprodusenten og laste ned en driver til spesifikke webkamera. Skjer det fortsatt ikke noe kan du også prøve en annen usb-port, skjer det fortsatt ikke noe må du inn i verktøyer og se om porten er de-aktivisert. Hjelper ikke det heller ville jeg testet opp mot en annen pc for å se om det er kameraet som er ødelagt. Endret 14. februar 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har lastet inn driveren til kameraet, prøvd alle 3 Usb portene og jeg har sjekket brannmuren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå