G.Sears Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nå er jeg så desperat at jeg spør folket. Etter patchen i november kan ikke jeg spille mer enn 1 kamp om gangen (online). Forsøk på 2 kamper ender i disconnects i løpet av de første minuttene av kampen. Eneste løsning er å restarte routeren mellom hver kamp, noe som ikke er holdbart. I ultimate team får jeg ikke engang spille kamper. Disse problemene hadde jeg ikke da spillet kom ut. Ting jeg har prøvd: - Kabelforbindelse - Åpne alle nødvendige porter - Slå av alle brannmurer - Slette egenlaget materiale (gameface) - Slette, og installere patchen på nytt - Slått ps3'en i safemode og ryddet opp i filsystem og database - Byttet nettverkskabler - Fått tilsendt ny router av nextgentel Alt er fånyttes. Selv om jeg disconnecter er jeg likevel koblet til Playstation network, og jeg mister aldri nettforbindelsen med andre spill - kun FIFA. Det eneste jeg ikke har prøvd er å: - Formatere ps3'en - Kjøpe ny ps3 - Kjøpe ny fifadisc - Bytte internettleverandør - Flytte til et nytt hus Er huset mitt hjemsøkt? Jeg er HELT i villrede. Har trålet nettet til ende de siste dagene, og INGEN har det eksakte problemet mitt. Hvis noen av dere bidrar med en løsning, skal jeg personlig hylle brukeren for alt han/hun foretar seg på forumet i all fremtid. Du vil få GUDESTATUS i mine øyne! Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Vi har samme problem her i huset, Canal Digi, men vi er bare på wifi. 12 åringen min har gitt opp hele fifaen allerede. Virker som om det kan være EA-sport server-problemer, har ikke prøvd å komme i kontakt med dem, hvor i landet bor OP, vi bor midt i Nordland. Må jo finnes fifa-forum, ea-sport forum.. ? Får google litt... Vi trenger også hjelp! Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kanskje hjelp å finne her : Hjelp? Lenke til kommentar
doomedbroke Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Dritt, ingen fornuftige svar der.. eller her :-) Lenke til kommentar
G.Sears Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Problemet er fuckings LØST! Jeg har en Thomson ST546 fra nextgentel, og løste problemet ved å sette PS3'en i DMZ (demilitarized zone). Vips! Grønn status på fifa 12-online og ingen flere disconnects. Fremgangsmåte: - Sett automatisk IP på PS3 - Gå inn på "Home network" på thomson'en sitt web-interface. - Klikk på ps3'en, og deretter "Assign local network device to public IP" (dette er DMZ på denne routeren) - Velg ps3 i nedfallsboksen - trykk apply - Restart ps3 for å få ny public ip. VOILA! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jod, det er en måte å gjøre det på. Men da skal du huske på at ALT er åpent for utenforstående. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Har brukt DMZ på min PS3 i over 4 år nå. Aldri hatt noe tull med online spillene mine. Jeg har fast ip på PS3n og det er kun denne ip'n som er satt som dmz i routern min. Mye enklere løsning enn å holde på med de pokkers portene. At alt er åpent har ingenting for meg å si siden det kun er snakk om en ps3. Lenke til kommentar
G.Sears Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Jod, det er en måte å gjøre det på. Men da skal du huske på at ALT er åpent for utenforstående. Jeg kan leve med at verden har tilgang til trophyinformasjonen og nedlastingshistorien min Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Om du setter hele saken i DMZ og evt ikke gjør som JarlDR sier her så regner eg med det er mer enn PS3 historien din som blir tilgjengelig for folk utenfor. Men gjør som du vil. Lenke til kommentar
G.Sears Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Om du setter hele saken i DMZ og evt ikke gjør som JarlDR sier her så regner eg med det er mer enn PS3 historien din som blir tilgjengelig for folk utenfor. Men gjør som du vil. Min løsning er akkurat den samme som Jarl beskriver her. DMZ-ip'en routeren min deler ut er statisk by default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå