Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny tittel: En bil som skiller seg ut?

Anbefalte innlegg

Hei, dette gjelder en Audi A4. Fant en annonse som jeg fort ble glad i, og prisen ligger på 30 000kr, men bilen har kjørt 300 000km. Bilen er Eu godkjent frem til 2014. Bilen er stylet, men det står i annonsen at den er godt tatt vare på.

Hva er deres synspunkt angående det?

Audi A4

1995 modell

300 000 km

1,6 motor

100 hk

30 000 kr.

edit:

Ved hjelp av flere forumbrukere kom jeg fram til at denne bilen ikke blir kjøpt av meg i hvert fall. Men jeg leter gjerne etter en bil som skiller seg ut på en positiv måte. Har ikke særlig med penger, men rundt 30-50k.

Endret av CreativeFantasy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen magisk grense, men det er risikosport og kjøpe en så gammel bil som har gått så langt og som åpenbart er kjørt av ungdommer (styling). I tillegg har den liten motor og høy pris. At det er skrevet i anonsen at bilen er godt tatt vare på er vel langt i fra noen garanti for noe som helst.

Endret av Må jeg?
Lenke til kommentar

Hmm. Skjønner, men hvordan er det generelt med Audi A4 motorer? Tåler de mye? Eller går de fort i stykker? Noe annet som feiler disse utover tiden?

Edit:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33094396

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?Limit=20;ListOrder=IF%28Price%20%3E%201,%20Price,%20100000000%29;Price_Max=40000;Price_Min=10000;Status=Active;Type=hmaAuto;_cmd=results;xBrand_Multiple=1100020;xChassisType_Multiple=1003003;xModel_Multiple=1200345#AdItemId1415175

Samme bil, sikkert faren til selgeren, men to forskjellige priser.

Endret av CreativeFantasy
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere i tråden: Ikke kjøp.

Ser det ganske lett i annonsen at den IKKE er godt tatt vare på, den er full av tull klistret på, stygg styling (ja, jeg vet; Smakssak)

Liten motor, ettermontert xenon (ulovlig), ikke verken S4 eller RS4-interiør; kun fremstoler byttet, som i tillegg ikke er i god stand (sprukket og fæle, kan muligens reddes med en SERIØS rens og skinnbehandlig) and the list goes on...

Denne ville jeg ikke kjøpt som en spøk engang, er rett og slett moden for huggeren etter min mening.

Endret av sigen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du synes den bilen er fet får være opp til deg, men den "fyllekjørte" bilen der er det siste jeg hadde kjøpt.

Selv for 30.000 kan du få en Audi A4 som er kjørt langt mindre enn det der.

Ang. feil og sånt. Jeg har en Audi A4 96 modell, den er kanskje en av de mest strøkne A4`ene jeg noensinne har sett, og den hadde kun gått 115.000 km. Men selv på den røyk girkassa, og det kosta meg mer å fikse enn det bilen du ser på nå koster.

Det kan dog ha vært veldig uheldig, det vel alltid en ganske stor usikkerhet i prisklassen du ser på, det du sparer på nå får du vel ofte i verkstedregninga isdenfor..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hmm. Skjønner, men hvordan er det generelt med Audi A4 motorer? Tåler de mye? Eller går de fort i stykker? Noe annet som feiler disse utover tiden?

Edit:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33094396

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?Limit=20;ListOrder=IF%28Price%20%3E%201,%20Price,%20100000000%29;Price_Max=40000;Price_Min=10000;Status=Active;Type=hmaAuto;_cmd=results;xBrand_Multiple=1100020;xChassisType_Multiple=1003003;xModel_Multiple=1200345#AdItemId1415175

Samme bil, sikkert faren til selgeren, men to forskjellige priser.

Jeg måtte le av "S4 Skinn"

Det er riktignok S4 skinn, men setene er jo fra C4, og ikke B5 :p

Endret av ChristR
Lenke til kommentar

Det er panseret på bilen som gjør at den skiller seg sammenlignet med andre biler :p Og jeg vil faktisk ha en bil som skiller seg ut på en positiv måte. Gamle Jaguar er fine biler, ser klasisk ut. Men høyt bensinforbruk gjør de uaktuelt.

Greit å ha noe som skiller seg ut, men gjør det med stil i stedet for noe slikt som du vil bli sett på som en harrytass av 99% av befolkningen. En bil blir ikke tøff av at man slenger på fake luftinntak og S4-emblem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...