gredd Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har en HTC desire ( Vanlige typen ) Den har sluttet å ta imot strøm og signaler via USB porten. Og før jeg sender den inn på service tenkte jeg å flashe denne tilbake til en orginale romen til denne. For det er vell sånn att man ikke har garanti hvis man har flashet den til costum-rom? Da lurer jeg på hvordan skal jeg flashe tilbake til riktig rom? ( Og noen som vet hvor jeg finner denne, er dette riktig? LINK ) uten USB, har ett minnekort jeg kan stappe inn i pcen. og overføre en rom til det også sette inn i telefonen. ( Og lade batteriet via en batterilader.) Unnroote telefonen blir vell litt verre? Eller er den ikke rooted når den står til S-ON? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ny ROM kan du jo bare laste ned direkte på telefonen. Lenke til kommentar
gredd Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Ny ROM kan du jo bare laste ned direkte på telefonen. Bare ta systemgjennoppretting? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvis den ikke engang får strøm gjennom USB vil jeg anta det er noe i veien med kabelen eller porten på PCen? Lenke til kommentar
gredd Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Hvis den ikke engang får strøm gjennom USB vil jeg anta det er noe i veien med kabelen eller porten på PCen? Nop prøvd kablen på en annen telefon og det funket, samme med en annen kabel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå