Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Maskina restartar ved oppstart

Anbefalte innlegg

Har nettopp reinstallert windows 7, skifta frå (ide?) til ACHI i bios og alt fungerte fint framtil eg kobla til mine større hdd diska. Maskina har restarta av seg sjøl/får bluescreen kvar gong eg går inn på windows utforsker. Trur det har med de større hdd å gjera. når dei startar opp så klikke maskino.

Må alle diskar vera blanke når du skifte til ACHI?

takk for alle svar

Endret av NOwar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har no lest at ACHI ikkje er problemet, men forstår fremdeles ikkje kva som gjer at maskina berre restartar seg utan grunn.

Maskina restarter ikkje når eg ikkje viss eg ikkje røre noko, men restartarplutseleg viss eg for eksempel skriv inn brukarnamn på steam kontoen min, eller går inn i windows utforsker.

Har starta opp i sikkerhets modus, og då restarta maskina når eg kjørte check disk på to mine 2 større diskar samtidig.

I skrivande stund kjører eg check disk på den eine disken, mens eg er i "safe mode".

Hadde problem med restarting før eg installerte windows på nytt og, men det trudde eg hadde sammenheng med uekte windows key, derav den nye installeringen. den nye installasjonen er forresten ekte win7 proffesjonal. (fra msdn)

baklager for rot i forklaring av problem og oppsummering av det eg har gjort. er møkka lei av maskina og heile problemet.

her er fra begynnelsen:

Hadde problema med installeringen og:

-først denne feilen:

<quote>Setup was unable to create a new system partition or locate an existing system partition.

See the setup log files for more information</quote>

så fjerna eg alle andre hdd og da kom denne:

<quote>

"Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause.

To fix the problem:

1. Insert your Windows installation disc and restart the computer.

2. Choose your language settings and click next.

3. Click "repair your computer"</quote>

og så kom feilene ca i bilet rekkefølge:

etter det siste bildet restarta eg og fekk installert windows og alt virka bra intil eg skrudde av maskina, kobla til 2 hdd, og starta på nytt igjen.

Håpe nokon kan hjelpa.

post-121868-0-18490900-1329244569_thumb.jpg

post-121868-0-93168000-1329244577_thumb.jpg

post-121868-0-21223700-1329244587_thumb.jpg

post-121868-0-05564700-1329244598_thumb.jpg

post-121868-0-98121400-1329244607_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Var minnet som var feil. fjerna 2 brikker som vart installert for ca 2 månader sidan, så fungerte det fint.

Kva testar kan eg kjøra på minnet for å sjå om det er ødelagt eller berre innstillt feil?

Ka voltstyrke skal ddr 2 (800MHz) ha?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...