Guffen Duck Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er dette rett plass???? Jeg trenger en ny fulltower til vankjøling, hva slags kabinett anbefaller dere? Glem pris i utganspunktet, jeg vill ha en lett modbar kasse. Max 2 timer å montere pc Kom med linker til forhandlere. Trenger også en metode for å måle tempen på vannet? Hva skal jeg bruke da. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 chieftec har noen greie kabinett med enkle løsninger. den har uttagbar hardisk-ramme, cd-romskinner og på vifte-plassene er det monter ensånn liten dings så du ikke trenger å skru fast viftene. du bare klipser dem fast og det med temp-sensoren, kjøp den en senson og en y-plugg, sett den et sted i røra og sett sensoren nedi og tett med.. noe... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Om pris ikke betyr noe: Chenbro SR103. Litt billigere: ET7896A eller ET6896AB fra Addtronics Veldig solide kabinetter, også kan harddisker plasseres under PSU. Da får du plass til en dobbelradiator i fronten. Litt filing på 80mm-hullet er alt som skal til. Begge i sortimentet til Microplex. For å måle vanntemp kan du bruke et billig ClasOMeter. Sjøl kjøpte jeg den batteridrevne dobbelsaken fra LianLi. Har felt inn meterne i et 5,25"-deksel, for metallet passet dårlig med resten av fronten. Det er allikevel den billigste måten å kjøpe to slike metere på tror jeg. En på vannet og en på prosessoren. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 De Addtronics kabinettene så fine ut. Finnes det noe lignene i alminium. noen som har testet disse? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 De Addtronics kabinettene så fine ut. Finnes det noe lignene i alminium. noen som har testet disse? mange som har testa de... søk og du skal finne Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har et Chieftec miditower og jeg fikk putta inn vannkjøling i det: Har faktisk plass til et kort til hvis jeg flytter litt på pumpa. Skal rydde opp i kabinette og sette ting skikkelig på plass når jeg får tilbake skjermkortet mitt.. Som dere ser henger blokka til skjermkortet og slenger. Du vil uten tvil få plass i et fulltower. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Du trenger ikke noe særlig mer enn ett midi tower da... Jeg har ett compucase CI69U6B (ser de ikke har det lenger, men dette er helt likt innvendig... Hvis du ser her: så har du nok av plass og ta av.. Det er også evt. plass til en 2x120mm radiator i toppen av kabinettet... Og det er så bredt at du har ikke problemer med å sette inn full-size kort a la Audigy 2 selv om pumpa står der den gjør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå