jeanette roger Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Heart Of Glass Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Gjorde seg dette med tanken på dagen ja;) Fornøyd med kamera? 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Meget fin stemning og tone i bilde,samt ekte,4 herfra,ha en fin kveld. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Meget fin stemning og tone i bilde,samt ekte,4 herfra,ha en fin kveld. Tusen takk Tor,helt riktig ekte,he he...ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Gjorde seg dette med tanken på dagen ja;)Fornøyd med kamera? Hei Jan Erik,tusen takk,ja veldig fornøyd med kamera,gleder meg til komme meg på dette nybegynnerkurset i foto,så jeg får lært meg det helt basice,så jeg kan komme meg litt videre... serlig innstillinger trengs lære meg bedre.. så håpe rekker det før jeg stikker på ferie.. skulle ha dratt for lenge siden men pga masse rart som dukker opp i byggeprosjekte der hjemme har reisen måtte skyves og nå må det ikke komme mere nytt håper jeg..for mektig lei av det huset nå... og jeg særdeles reise klar nå... ønsker deg en fin dag i solen smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg