smort1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Limited focus! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Prøver meg her på å få til et bilde med veldig begrenset fokusområde. Ble litt facinert av dette rekkverket som liksom bølget seg i solen... Ikke all verdens skarphet og sånn, men, men.... V2 i s/h! Hører gjerne på tips mht. alt mulig fra utsnitt til hva det måtte være her... Edit: V3 lagt til etter tips fra Jan E Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 har ikkeno tips men jeg likte bilde godt,5r på begge 2,ha en fin hjeredag,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Er da noe skarphet her,og holder det i dette formatet.Her kunne du også prøvd deg på høydeformat? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 har ikkeno tips men jeg likte bilde godt,5r på begge 2,ha en fin hjeredag,smil Takker jeanetteroger! Ha en fin hjertedag du også! Er da noe skarphet her,og holder det i dette formatet.Her kunne du også prøvd deg på høydeformat? Takker Jan Erik! La til en høydeformatutgave i V3.... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Falt vel mest for nr 1,men fine dei andre og,i høydeformat virket det skjevt og den fine fargen tonen var borte. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Falt vel mest for nr 1,men fine dei andre og,i høydeformat virket det skjevt og den fine fargen tonen var borte. Takker Tor Foto! Ja, litt skjevt i høydeformatet... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Fine linjer og farger i et godt komp. Et kassisk eksempel på hva en relativ stor blender gjør med fokusområdet. V1 for meg! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Fine linjer og farger i et godt komp. Et kassisk eksempel på hva en relativ stor blender gjør med fokusområdet. V1 for meg! Takker Morten! Artig å prøve seg fram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg