Gulrotsaft Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Hei. Har allerede postet en tråd i lydkort/pc høyttaler delen av forumet, men siden jeg ikke fikk svr der så må jeg nesten prøve meg her. Har et Steelseries siberia V2 med etterbestilt usb lydkort (steelseries H5 V2) Lastet ned software fra http://steelseries.com/support/downloads som skal hjelpe lydkortet å lage surroundlyd. Problemet er at når jeg installerte dette første gangen fungerte det supert i 30 minutter og etter det kom problemene. Lyden til hodetelefonene blir automatisk dempet eller så blir mutn "spamma" eller så skjer begge deler. Siden jeg ikke ser noen annen logisk grunn for dette ville jeg tro at softwaren er i konflikt med win 7. Alt jeg finner på steelseries siden (uansett hvilken av alternativene jeg tar) virker det som om det er samme fil som blir lasta ned. Jeg velger kun setup under win 7 mappen og får ikke noe valg om jeg skal ha 64 eller 32 bits installasjon, men ser det ligger 64 bits filer der så jeg tenker som så at den sjekker selv og installerer det rette. Om dette ikke skjer kan det være at det er pga atden installerer 32 bits filene, eller er det rett og slett at win 7 ikke liker programvaren. Om et eller begge alternativene er tilfelle går det an å laste ned lignende programvare fra andre leverandører som vil fungere like greit med usb dongelen jeg har? Har prøvd å avinstallerer og reinstallere, også flere av nedlastningsalternativene Har prøvd forskjellige usb porter Har prøvd google, men det ser ut som om folk kun har hatt problmer med micen og ikke noe av det jeg opplever Var veldig hyggelig å ha surround på spill, selv om det kun varte i 30 min:P Noen som kan ha noen tips her? Endret 14. februar 2012 av ananashapå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har du lydkort integrert på hovedkortet og i tilfelle så, er det deaktivert? 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Har du lydkort integrert på hovedkortet og i tilfelle så, er det deaktivert? Hei. Ja jeg har lydkort "i" hovedkortet. Har ikke tenkt på det i det hele tatt. Deaktiverte realtek saken nå og jaggu ser det ut som om det funker. Tester et par spill o.l. nå og gir tilbakemelding om det holder seg. 1000 takk for svar Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Ser faktisk ut som om det gjorde susen ja du. Holder seg fint uten noe krøll enda. Meget bra om det var så easyfix Bah. Testet det på MW3 og der fungerte det bra, men med en gang jeg kom ut av spillet dempet lyden seg ned til 0% igjen :S Endret 16. februar 2012 av ananashapå Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Ingen andre som kunne ha noe peiling på hva som foregår her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Opprett en ny konto og logg på den, for å se om det samme skjer. Eventuelt reinstaller spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå