butterfly458 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Noen forslag til hvordan 18-årsdagen kan feires på en bra måte? Er usikker på om jeg skal gå for en stor jentemiddag, fest eller noe annet. Gjestene blir i hvert fall veldig mange ulike mennesker og jeg føler jeg må ha et opplegg for at det skal bli vellykket, ettersom ikke alle er like interessert i å bare drikke seg drita. Bekymrer meg litt for dette, siden mange ikke kjenner hverandre og noen sikkert kommer til å bli sittende med de få de har møtt før - noe som er forferdelig kjedelig for alle.. En av bursdagsideene er jentemiddag, men det blir litt kjedelig for gjestene hvis de bare skal sitte og spise hele kvelden og være stuck med de man sitter ved siden av. Har noen et godt forslag til hva man kan gjøre på en jentemiddag for å gjøre den bra? Spill, drinkemiksing, hva som helst? Og er det noen gode forslag til hva som kan gjøre en eventuell fest bra? Underholdning, drikke... Trenger virkelig hjelp! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Putekrig i bare undertøyet? Eventuelt kan du jo ha både middag og fest. 3 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 ja...hvorfor ikke bare slå det sammen bursdag og fest/vors... siden mange ikke kjenner hverandre osv...da er det vel bare positivt med alkohol i blodet?... hvor mange er det egentlig blir det egentlig..? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Alkohol og kostymer! Kan ikke gå galt. Lenke til kommentar
Renateee Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Du kan jo alltids invitere de nærmeste vennene/venninnene hjem til deg og ganske enkelt bare ha en kosekveld med en god middag, film, prating osv? De som vil kan kose seg med f.eks vin eller noe annet med alkohol, resten det de ellers vil ha Høres kanskje lame ut, men når dere er flere blir det ofte koselig uansett og praten går lett når man er flere Viss det blir for vanskelig å bestemme seg kan du også ha det to-delt sånn at du har en rolig kveld og en kveld med drikking enten hjemme eller ute Håper du finner en løsning som blir bra og at du får en superfin bursdag ! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det jeg gjorde på min 18 års dag var veldig velykket da det blir fortalt historier om den kvelden fortsatt (3 år senere). Vi hadde en ren guttemiddag hos mine besteforeldre der de fikset helt nydelig mat med et godt utvalg drikkevarer (nok til at 15 gutter som har drukket siden 14 års alderen klarte å bli mer enn godt nok drita). Etter middagen forflyttet vi oss til stuen hvor vi nøt litt whisky / vin / sprit / dessert før vi bar ut på byen. Det var litt over halvparten som ikke var fylt 18 enda, men det var ikke noe problem for dem å la meg nyte dagen min. Jeg dro ut med resten av gutta og hadde det utrolig fett. Hadde selv kjæreste på den tiden og sa til henne at hun ikke fikk lov til å møte meg ute da det var min 18 års dag og jeg orket ikke noe drama. (nevner dette med tanke på at det kanskje er slik at du har kjæreste. IKKE la han være med. NO FUCKING WAY. Tro meg, det blir ikke en kul kveld med han der. Be han heller møte deg på veien hjem for å gi deg en real runde ) Uansett- Bare middag funker fint. Mange historier blir fortalt og ved at det er bare enkjønnet blir folk litt mer fri-slupne som er bra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå