me1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 hei, jeg har tenkt å ta litt hevn på en fyr i klassen som tegnger på meg med kritt, limer meg og andre irriterende ting. har dere noe tips på noen rampestreker jeg kan gjøre? det skal være en solid hevn, men ikke overdriv. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 avføringsmiddel? tape fast med gjennomsiktig teip en nål/stift på stolen hans? rive ut en side i bøkene når han ikke er der? personlig hadde jeg bare spurt om han kan gi seg, hvis ikke, hadde jeg sagt ifra til lærer. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Avføringsmiddel løser alle konflikter, bokstavelig talt. 3 Lenke til kommentar
me1 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 hhhhhh, men det er bare teit å sladre dessuten så tar jeg det ikke så alvorlig Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Wow, en solid hevn fordi du fikk litt kritt og lim på deg. Hmm, da pøser du på med sprittusj og superlim da. Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 inviter han hjem på filmkveld å taco midt i filmen spør du om han har lyst til å sniffe kokain sammen med deg i stedet for kokain har du knust opp benzoer å sovemedisin når han sovner tegner du en pikk i panna hans med sprittusj å tar bildet av han mens du gir en "thumbs up" legg ut på facebook ENJOY dette funker selvfølgelig bare om han er villig til å ta seg en liner, skulle han brånekte vil han nok bare dra sin veg, men han vil synes at du er en sånn badass som sniffer coke, så han vil slutte å utføre rampestreker på deg! profit uansett hvordan utfallet blir! 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1045571&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå