Blåmann Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Tidligere i sommer tok lynet livet å min PS2. D Skjer ingenting når jeg skrur den på. Kan den nå bare kastes eller går det ann å fikse den??? Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 :smile: .......Hvis du ikke visste det kan ikke en ting som er blitt tatt live av oppstå. altså Nei Edit: Kanskje du får den på en forsikring hvis du har Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 joda, folk er blitt gjenopplivet etter å ha vært død i en time. er du veldig heldig har du garanti på ps2'en eller det er bare en sikring som er gått. snakk med noen du kan levere den til. Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 joda, folk er blitt gjenopplivet etter å ha vært død i en time.er du veldig heldig har du garanti på ps2'en eller det er bare en sikring som er gått. snakk med noen du kan levere den til. Men desverre har ikke ting som har død tidlig på sommeren latt seg opplive tidlig på høsten Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Garantien dekker selvsagt ikke slik, men det gjør trolig innboforsikringa. Er ikke sikker på hvordan strømforsyninga i PS2 er oppbygd, men det skulle ikke forundre meg om det var en sikring der. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har dårlig erfaring med ps2 og lynet. Har 3 eller 4 stk. stående som har blitt tatt av lynet. Samtlige har så store skader at det ikke er lønnsomt å reparere. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har dårlig erfaring med ps2 og lynet. Har 3 eller 4 stk. stående som har blitt tatt av lynet. Samtlige har så store skader at det ikke er lønnsomt å reparere. det lyner en god del der du bor eller? ett hett tips: Lynavleder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå