Konto brukes ikke Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) OS (operativsystem) 32 eller 64 har ikke noe med det å gjøre. 8Gb minne passer til ditt kort ja - flinke folk som har sett på oppsettet ditt, så de har dette klart. Kan man det ikke, så kan man ikke - ikke noe å være flau over. Edit: HK støtter 32 GB og er et bra kort i følge testen her 4 x DDR3-minnesokler for maks 32 GB DDR3 2133 (OC) / 1600 / 1333 / 1066 MHz Endret 14. februar 2012 av kandasa 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Har nå lagt til ting fra tråden her... Ser det ut som at det er klart for å bestilles? Håper bare jeg blir happy!! Endret 14. februar 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Bør du ikke ha kjøler til prosessoren? Er ikke helt sikker, men tror at man må kjøpe sånt også Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Ønsker gjerne svar i dag så pcen kommer før helgen:-) Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Bør du ikke ha kjøler til prosessoren? Er ikke helt sikker, men tror at man må kjøpe sånt også Det har jeg ingen formening om uheldigvis. Burde jeg det, så slenger jeg vel på den som er nevnt tidligere i posten. ANyone? Og ser alt bra ut nå? Klar til å bestilles? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Har lagt til kjøleren nevnt før i tråden nå. i tillegg til listen nevnt over. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Vet ikke hvilken kjøler det er snakk om, men lista ser knall ut! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Vet ikke hvilken kjøler det er snakk om, men lista ser knall ut! Kjøleren jeg har lagt til i listen.. Takk.. Da bestiller jeg NÅ!! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Da er PC bestilt. Takker for alle innspill... Kommer som sagt med tilbakemelding.. Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Da er PC bestilt. Takker for alle innspill... Kommer som sagt med tilbakemelding.. Bare en ting. Pass litt på når du monterer delene, at du ikke ødelegger ledninger/skraper dem opp, uten å være obs på det. Opplevde selv for 3 månder siden, da jeg hadde skrapet opp strøm kabelen til den ene hardisken min uten å vite det. Så den kobber ledningen som skal holde strøm-spenningen til hardisken på styr, ble ødelagt og hardisken overspent, så hele systemet gikk.... Kostet meg 1500 å få fikset. Kjipt !! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Da er PC bestilt. Takker for alle innspill... Kommer som sagt med tilbakemelding.. Bare en ting. Pass litt på når du monterer delene, at du ikke ødelegger ledninger/skraper dem opp, uten å være obs på det. Opplevde selv for 3 månder siden, da jeg hadde skrapet opp strøm kabelen til den ene hardisken min uten å vite det. Så den kobber ledningen som skal holde strøm-spenningen til hardisken på styr, ble ødelagt og hardisken overspent, så hele systemet gikk.... Kostet meg 1500 å få fikset. Kjipt !! Takk for tips. Setter alltid pris på slikt... Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Da er PC bestilt. Takker for alle innspill... Kommer som sagt med tilbakemelding.. Bare en ting. Pass litt på når du monterer delene, at du ikke ødelegger ledninger/skraper dem opp, uten å være obs på det. Opplevde selv for 3 månder siden, da jeg hadde skrapet opp strøm kabelen til den ene hardisken min uten å vite det. Så den kobber ledningen som skal holde strøm-spenningen til hardisken på styr, ble ødelagt og hardisken overspent, så hele systemet gikk.... Kostet meg 1500 å få fikset. Kjipt !! Takk for tips. Setter alltid pris på slikt... Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det følger med kjøler til CPU med de prosessorene som heter "Boxed", noe din skal gjøre. Men ved å sette på en tredjeparts kjøler (slik som Hyper 212) vil du oppleve bedre temperaturer og mindre støy. -Deluze Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Det følger med kjøler til CPU med de prosessorene som heter "Boxed", noe din skal gjøre. Men ved å sette på en tredjeparts kjøler (slik som Hyper 212) vil du oppleve bedre temperaturer og mindre støy. -Deluze Har bestilt det over.. Setter pris på innspill.. :-) Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Hei igjen. Må bare spørre her. Dersom jeg øsnker å overklokke skjermkort/prosessor, må jeg da ha ny strømforsyner? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 600 Watt skal holde til overklokking. Her har du en kalkulator som kan regne ut hvor mye systemet ditt vil trekke av strøm, den kan også "overklokke" prosessoren din i regnestykket. -Deluze Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Da vil jeg bare takke for all hjelpen jeg fikk her. Pcen er nå satt sammen, rask som lynet og tar både Skyrim og BF3 på ultra. Har bare forsøkt sp. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Har nå lagt til ting fra tråden her... Ser det ut som at det er klart for å bestilles? Håper bare jeg blir happy!! Hei igjen. Jeg lurte på om jeg skulle satt inn ny SSD og skjermkort. Vil disse komponentene passe til min pc? http://www.dustinhome.no/product/5010625081/asus-geforce-gtx-680-2gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/ http://www.dustinhome.no/product/5010550010/intel-510-series-2-5-250gb-ssd-sata-600-mlc-34nm-retail/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det gjør de, men denne SSDen er et langt bedre valg til en langt bedre pris. Du burde også ta en titt på noen tester av 680 vs 670. Forskjellen er ikke så veldig stor, og 670 har en mye penere prislapp Lenke til kommentar
phlake Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ja, men Samsung 830 256MB anbefales. Billigere enn Inteldisken men like bra. Geforce 670 yter også omtrent like bra som 68, til en liten tusing mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå