Gå til innhold

[Løst] Bygge min første pc

Anbefalte innlegg

OS (operativsystem) 32 eller 64 har ikke noe med det å gjøre. 8Gb minne passer til ditt kort ja - flinke folk som har sett på oppsettet ditt, så de har dette klart.

Kan man det ikke, så kan man ikke - ikke noe å være flau over.

Edit: HK støtter 32 GB og er et bra kort i følge testen her

4 x DDR3-minnesokler for maks 32 GB DDR3 2133 (OC) / 1600 / 1333 / 1066 MHz

Endret av kandasa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er PC bestilt. Takker for alle innspill... Kommer som sagt med tilbakemelding.. :thumbup:

Bare en ting. Pass litt på når du monterer delene, at du ikke ødelegger ledninger/skraper dem opp, uten å være obs på det. Opplevde selv for 3 månder siden, da jeg hadde skrapet opp strøm kabelen til den ene hardisken min uten å vite det. Så den kobber ledningen som skal holde strøm-spenningen til hardisken på styr, ble ødelagt og hardisken overspent, så hele systemet gikk.... Kostet meg 1500 å få fikset. Kjipt !!

Lenke til kommentar

Da er PC bestilt. Takker for alle innspill... Kommer som sagt med tilbakemelding.. :thumbup:

Bare en ting. Pass litt på når du monterer delene, at du ikke ødelegger ledninger/skraper dem opp, uten å være obs på det. Opplevde selv for 3 månder siden, da jeg hadde skrapet opp strøm kabelen til den ene hardisken min uten å vite det. Så den kobber ledningen som skal holde strøm-spenningen til hardisken på styr, ble ødelagt og hardisken overspent, så hele systemet gikk.... Kostet meg 1500 å få fikset. Kjipt !!

Takk for tips. Setter alltid pris på slikt... :D

Lenke til kommentar

Takk for tips. Setter alltid pris på slikt... :D

:D

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Har nå lagt til ting fra tråden her... Ser det ut som at det er klart for å bestilles? Håper bare jeg blir happy!! :dribble:

Hei igjen. Jeg lurte på om jeg skulle satt inn ny SSD og skjermkort. Vil disse komponentene passe til min pc?

http://www.dustinhome.no/product/5010625081/asus-geforce-gtx-680-2gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/

http://www.dustinhome.no/product/5010550010/intel-510-series-2-5-250gb-ssd-sata-600-mlc-34nm-retail/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...