Hordpower Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei Har da kjøpt ny PC og tenker på å selge evt bruke den gamle pcen som htpc. --------------------------------------------- Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, 120mm Fan, 4xSATA, SLI, WxHxL ASUS P5Q SE2, P45, Socket-775 DDR2, ATX, GbLAN, ICH10, PCI-Ex(2.0)16 Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan Chieftec Aegis CH-05 Midi Tower Sort mATX, ATX, EATX, 2x USB, 1x FW, Audio Hd 5770 1gb 8gb minne 1tb HDD Windows vista minnekortleser og DVD-brenner er også med ---------------------------------------------- Pcen ble kjøpt for 2 år siden, og har siden oppgradert minne og gpu. Tipper den er verdt ganske lite, så med mindre den er verdt 3k+ bruker jeg den nok som htpc. Kan og si at Logitech g15 tastatur og Logitech MX518 er med. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Den vil fungere utmerket som en HTPC. Så hvis du vurderer det bør du bare kjøre på. Som du sier så er verdien ganske liten på brukt-PCer, så du vil få mer glede av en HTPC Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du skal være bra glad for å få over 3K for den. Jeg hadde heller beholdt den som HTPC. Slik jeg ser det vil bruksverdien for deg være større enn salgsverdien. (Litt derfor jeg sitter med HTPC selv. ) Lenke til kommentar
Hordpower Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Den vil fungere utmerket som en HTPC. Så hvis du vurderer det bør du bare kjøre på. Som du sier så er verdien ganske liten på brukt-PCer, så du vil få mer glede av en HTPC Får tenke litt på det Har egentlig ikke plass til htpc, derfor jeg vurderer å selge den Bruker egentlig gaming pcen til htpc nå, da jeg har alt på et rom uansett, kunne også sett den opp som NAS. hm edit: Er vell ikke så vanskelig å sette den opp som NAS? Endret 14. februar 2012 av Hordpower Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvis du ender opp med å bruke den som NAS bør du sjekke ut FreeNAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå