gremlinz Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hjelp Ruta mi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) hadde dette vært skarpt du;) Ja får ønske deg velkommen jeg med.Om det virket som en litt tøff åpning på kommenterer er de ikke negativt ment;) Endret 14. februar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hva vil du ha kritikk på her? Bildet er blast, det er uskarpt, det har bevegelses uskarphet, komposisjonen er veldig lite gjennomført og det er ekstremt mye iso støt jeg ikke ser grunnen til. Karakter 1. Ser at dette er første postet bilde, men likevell så velger jeg en så hard kritikk. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Morsom situasjon, men et dårlig bilde (iallefall teknisk).... 2'er herfra! Men velkommen skal du uansett være her på BK (trenger flere deltakere for å få mer "liv" her inne!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg