Teac Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ønsker å trekke meg ut av dette forumet. Det er ikke slik det en gang var. Dersom jeg sletter brukeren min, vil alle innleggene mine og trådene mine også forsvinne? Jeg har sikkert postet dette spørsmålet på feil plass, men orker ikke å analysere hvor det måtte passe inn. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nei, du kan ikke slette brukeren din Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du forutsetter her at du skal slette brukeren din. Hvordan har du tenkt å gjøre det? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du får hverken slette brukeren din eller slettet innholdet du har produsert. Men du kan nok få deaktivert brukeren om du ønsker det. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ta kontakt med en administrator av forumet, så kansje vedkommene vil se hva som kan gjøres? Eller la være å bruke forumet? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er nok ikke mulig å få innlegg og tråder slettet ettersom det ville være et alvorlig innhugg i kontinuiteten og forumhistorien, men det man kan tilby er en anonymisering av brukerkontoen (navnendring, fjerning av eventuelt sensitiv informasjon som navn o.l.). Du bør ta kontakt med noen av administratorene angående det. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Er ikke ute etter synsing. Jeg ønsker å "slette" mitt medlemskap, kall det hva du vil. Vil ikke mine poster også forsvinne da? Fikk svar på det jeg ønsket. Endret 14. februar 2012 av Teac Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Man kan jo tømme innlegg så sant det kan redigeres. Men alikevell står innlegget der. Riktignok har noen blitt utestengt av den grunn. Så det anbefales ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Vil ikke mine poster også forsvinne da? Nei. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Teknisk sett kan man få alle sine innlegg slettet, men det skjer manuelt, og jeg vet ikke hvorvidt en moderator vil slette flere tusen poster for at EN bruker skal ''forsvinne'' fra forumet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Teknisk sett kan man få alle sine innlegg slettet, men det skjer manuelt, og jeg vet ikke hvorvidt en moderator vil slette flere tusen poster for at EN bruker skal ''forsvinne'' fra forumet. Teknisk sett er det mulig, men i praksis blir det ikke gjort. Hvorfor, spør du kanskje? Jo, hvis vi sletter over fire tusen innlegg, manuelt eller «automatisk», risikerer vi hull i et stort antall tråder og debatter. Løsningen er å anonymisere kontoen din: Endre brukernavn, e-postadresse, fjerne visningsnavnhistorikken, og manuelt (eller automatisk, alt ettersom) sensurere innlegg hvor du kan identifiseres. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå