Aiven Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Hvis spill er som forhold, skal jeg skaffe meg rettslig besøksforbud mot Activision, da det er en grisk, følelseskald og voldelig gold digger. Endret 14. februar 2012 av Avien 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg hadde kanskje følt meg sterkere tilknyttet spillmerkevare om ikke endel utgivere får meg til å føle meg lurt og uønsket som noe annet enn en noe de kan suge penger ut av. Hvorfor ønsker jeg å assosiere meg med folk som gjør sitt beste for å ødelegge forbrukerrettigheter, kvester spillene for lovlige kunder, og sutrer over hvor lite spill folk kjøper? AtW 1 Lenke til kommentar
sortebil Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 "...en bit av Apple-filosofien; et bevis på din kreativitet og din estetiske sans"oh god...CoD elite er ikke et eksperiment i hvor dypt spillerne er villige til å involvere seg i spill de virkelig liker. Det er et eksperiment på hvor mye penger de kan presse ut av kundene sine Jeg må si meg enig i det at de skviser ut penger av oss spillere.men det er jo slik det er blitt.vi blir jo jaggu avhengig av alt å.haha. maps burde iallefall blitt billigere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg må si meg enig i det at de skviser ut penger av oss spillere.men det er jo slik det er blitt.vi blir jo jaggu avhengig av alt å.haha. maps burde iallefall blitt billigere. Det er ikke spillerne som gir ut spill. Det er utgivere som tester vannet for hvor lav standard de trenger for at folk enda kjøper spillet. Akkurat som studenter, hvem gidder vel å gjøre ekstraoppgaven som er der for din egen læring, når du ikke trenger det for å få godkjent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå