Cuneax Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 The Pirate Bay vil slette de mest populære torrentene. Nå forsvinner torrent-filene Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Vil dette ha noe å si på hastigheten man får ned? Hvis man laster ned fra en med dårlig linje? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Vil dette ha noe å si på hastigheten man får ned? Hvis man laster ned fra en med dårlig linje? Eller har jeg misforstått? Såvidt meg bekjent så betyr magnet-lenker i praksis at man laster ned .torrent-filene fra andre peers i nettverket. Så i teorien skal det ikke gi noen særskilte utslag på hastigheten. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har ikke brukt torrent-filer siden jeg oppdaget at magnetlinker er mye enklere å ha med å gjøre 1 Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nehh. Syntes torrent-filene var greie. Kunne bare lagre disse på server, så fixa den download. Åssen løser man det nå om man ikke ønsker å søple ned alle de andre maskinene med torrent? Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Bare slenge magnetene innpå servern det vel, så fiksern download vel ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kommer hardware med en guide på hvordan man laster ned fra TPB snart? Ble nesten litt avansert dette her ... 6 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Magnetlinker er jo ganske greie, ulempen er at veldig få klienter støtter "preview" av hva slags filer du får inn, du man vet ikke om det lager er egen folder eller en fildump på plassn. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Glad jeg er ferdig med torrent, og bruker nzb. Det er så mange programmer som man kan bruke sammen med nzb, som gjør hele prosessen så fantastisk. Samtidig så maxer det linja etter 1 sekund du startet nedlastingen, og så samtidig dreper det ikke upload linja, siden du ikke laster opp Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det som er litt artig er at Noen tror *De har vunnet noe, når man ser på svarene i denne tråden ser man fort at det er tvært imot. *Som er sterke motstandre at nedlasting\Torrents .. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har nylig lest om en tjeneste som heter Tribler. Er dette noe av det samme? http://techworld.idg.se/2.2524/1.431688/fildelningstjansten-som-ingen-kan-stoppa Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Magnetlinker er jo ganske greie, ulempen er at veldig få klienter støtter "preview" av hva slags filer du får inn, du man vet ikke om det lager er egen folder eller en fildump på plassn. Vet du hvilke klienter som støtter dette. Sist gang jeg prøvde med uTorrent virket det ikke som om det fungerte. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det jeg savner med magnets er at man ikkje kan velge hvilke filer man vil ha. Det kunne man med torrentfiler. Med magnets må man vente til filene dukker opp i torrent klienten, for så å velge dont download for hver enkelt fil. Litt kjedelig hvis man skal ha en episode ut av en torrent med 70 episoder. Lenke til kommentar
Stigou Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Fungerer fint i nyeste uTorrent. Endret 14. februar 2012 av Stigou 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det jeg savner med magnets er at man ikkje kan velge hvilke filer man vil ha. Det kunne man med torrentfiler. Med magnets må man vente til filene dukker opp i torrent klienten, for så å velge dont download for hver enkelt fil. Litt kjedelig hvis man skal ha en episode ut av en torrent med 70 episoder. Da laster du ned den enkelte episoden, og ikke hele sesongen Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det jeg savner med magnets er at man ikkje kan velge hvilke filer man vil ha. Det kunne man med torrentfiler. Med magnets må man vente til filene dukker opp i torrent klienten, for så å velge dont download for hver enkelt fil. Litt kjedelig hvis man skal ha en episode ut av en torrent med 70 episoder. Da laster du ned den enkelte episoden, og ikke hele sesongen Går ikke an med magnets. Man må ta hele torrenten som den er, hele sesongen hvis det er der episoden befinner seg. Og ja, det har hendt at jeg ikke finner en enkelt episode av et show, men finner hele sesongen eller flere sesonger. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Deter jo ikke verre enn å merke alle filene og velge don't download, og så velge å laste ned den ene... Man treger ikke å sitte å merke av hver eneste fil. Om torrentklienten din er så elendig, er det på tide å bytte. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har egentlig ikke merket noen spesiell forskjell. Og jo, jeg klarer fremdeles å velge hvilke filer jeg vil ha - men det er gjerne litt mer tungvint. Så jeg overlever. Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som vet hvordan jeg kan se hvilke filer jeg vil laste ned sånn som med de vanlige torrentene? Jeg bruker den nyeste versjonen av utorrent men den boksen hvor jeg kan se hvilke filer jeg vil ha med er helt blank Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg er ikke så glad i denne utviklingen. Jeg har et python-script som hvert 30. sekund ser etter .torrent-filer i min download-mappe, og jeg har satt nettleseren min til å laste ned alle torrent-filer uten å spørre meg først. Hvis python-scriptet finner en torrent-fil vil den flytte den til en mappe på serveren min. Videre har jeg satt torrent-klienten min til å automatisk laste alle torrent-filer i denne mappen. Litt klumsete forklart kanskje men det betyr ett klikk for å starte nedlasting av torrent-filer på serveren min. Har enda ikke funnet noen måte å lage et lignende system for magnet-linker. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå