Joachim_F Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Vil Rockstar presentere spillet på E3? Les hele saken Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ta dere god tid Rockstar, ingen grunn til å haste ut spillet. 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hadde håpet på mai-lansering som traileren antydet, men GTA er ikke et spill som skal gis ut i all hast nei Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Som forventet. Akkurat nå går vel det meste PR-arbeide med til å promotere Max Payne 3. Ville vært idiotisk av Rockstar å begynne å snakke om GTA V nå. Lenke til kommentar
Soppost Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvorfor skal de holde kortene så tett til brystet. Kan de ikke i det minste gi en lanseringsdato. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Høsten passer bra? Men jeg synes det tar litt for langt tid å få info. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvorfor skal de holde kortene så tett til brystet. Kan de ikke i det minste gi en lanseringsdato. Som du kan klage på når de ikke når den? beste er å holde kjeft om datoer, da har man ingen lovnader å bryte! 1 Lenke til kommentar
Indifference Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg tror GTA V kommer ut 1. kvartal 2013. Og ærlig talt gjør det meg heller ikke noe om jeg må vente til da Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har absolutt lyst på mer info om spillet og lansering, men det er mer fordi jeg er nysgjerrig. Uansett så gleder jeg meg bare til et nytt fantastisk spill! Lenke til kommentar
Soppost Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvorfor skal de holde kortene så tett til brystet. Kan de ikke i det minste gi en lanseringsdato.Som du kan klage på når de ikke når den? beste er å holde kjeft om datoer, da har man ingen lovnader å bryte! Sant, så sant. Men hvorfor skulle de gi ut trailer et og et halvt år før spillet kommer ut (sett at spillet kommer ut vår 2013). Da kunne de like så godt beholdt traileren for seg selv, enn så lenge (min mening). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå