Torhild Jansen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 "Brystbilde" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Dette fikk du til.En god 5'r;) 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Flott portrett av Nøttekråka. Artig positur med en ok bakgrund. Fokus på rette sted. Veit ikke hvilken bender du har brukt, men jeg bruker bestandig Bl 8. Da blir som regel dybdeskarpheten stor nok. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Dette fikk du til.En god 5'r;) Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Flott portrett av Nøttekråka. Artig positur med en ok bakgrund. Fokus på rette sted. Veit ikke hvilken bender du har brukt, men jeg bruker bestandig Bl 8. Da blir som regel dybdeskarpheten stor nok. Tusen takk - exifdata forsvant, men jeg har brukt bl.8 her. Nøttekråke? Jeg trodde dette var en stær, men jeg er ingen ekspert Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Dette ble bra. En ''valentines-fugl'' dette vel, full av hjerter på brystet Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du fikk 5 av meg Lenke til kommentar
Sigb. Auglend Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Fint bilde av N.Kråka. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Fint bilde dette, men skulle gjerne sett en demping av det lyse partiet til høyre for fuglens hode. Du har forøvrig rett i at dette er en stær. Så flotte er de i vinterdrakt. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Var innom tidligere og ga deg en 6,synest den var vert det så spesiel og meget fin!! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nydelig brystbilde, fin fugl!! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Dette ble bra. En ''valentines-fugl'' dette vel, full av hjerter på brystet Tusen takk Nydelig brystbilde, fin fugl!! Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Var innom tidligere og ga deg en 6,synest den var vert det så spesiel og meget fin!! Tusen takk for topp poeng Fint bilde dette, men skulle gjerne sett en demping av det lyse partiet til høyre for fuglens hode. Du har forøvrig rett i at dette er en stær. Så flotte er de i vinterdrakt. Takker - ja ser det lyse nå, fint å bli gjort oppmerksom på det Fint bilde av N.Kråka. Takk skal du ha - bilde av Stæren mener du vel Du fikk 5 av meg Tusen takk Elisabeth Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Morsomt bilde av stæren i spenstig positur. Kan nok ligne litt på nøttekråka i første øyekast, men kråka er mye større og har et kjempenebb. Bra Thorhild! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei og god kveld Ja, her var det masse rosende ord fra alle og enhver. Liker bildet veldig bra jeg også. Nesten alt stemmer, men om jeg skulle komme med noe TIPS - så tror jeg at jeg ville hatt litt mere luft over hodet på fuglen - synes liksombilledkanten blir litt trykt ned på hodet. Ellers utrolig bra. En sterk 5-er fra meg. RAK-foto Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Veldig bra!!! Lenke til kommentar
Sigb. Auglend Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Mener selfølgeli en stare. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Flott portrett av Nøttekråka. Artig positur med en ok bakgrund. Fokus på rette sted. Veit ikke hvilken bender du har brukt, men jeg bruker bestandig Bl 8. Da blir som regel dybdeskarpheten stor nok.Tusen takk - exifdata forsvant, men jeg har brukt bl.8 her.Nøttekråke? Jeg trodde dette var en stær, men jeg er ingen ekspert Er heller ingen ekspert og du har rett det er en stær Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 flot bilde af ( kært barn har mange navne) en stær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg