Monkey Spr@yer Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med Philips Wake up light 2. generasjon? (f.eks. denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648778) Første generasjon produserte en høyfrekvent pipelyd når man puttet i støpselet, derfor lurer jeg på om denne lyden nå er borte? Et søk på youtube gir blandede resultater. Noen videoer har en høyfrekvent pipelyd, andre har det ikke. Takker for hjelp Lenke til kommentar
edonis Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har HF3470, ikke vet jeg om det er 1. eller 2. utgave, men den ser iallefall lik ut som på bildet, og jeg har ikke hørt noen høyfrekvent pipelyd når man putter i støpselet eller ellers. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Takker for svar. Har bestillt den og fått testa den ut. Ingen støy når man har i støpselet. Det kommer kun en liten lyd når lysstyrken er på maks, men er langt i fra like sjenerende som lyden fra 1. generasjons produktet. Lenke til kommentar
flushy82 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Takker for svar. Har bestillt den og fått testa den ut. Ingen støy når man har i støpselet. Det kommer kun en liten lyd når lysstyrken er på maks, men er langt i fra like sjenerende som lyden fra 1. generasjons produktet. Har hatt min siden jul, fortsatt like trøtt jeg da men Dog ingen høyfrekvent lyd, kanskje det en hadde behøvd for å våkne..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå