Joachim_F Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Etter lang tids utvikling er spillet endelig klart. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Makan! Får håpe den får veldig høy pris så jeg ikke blir fristet. Endret 14. februar 2012 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Makan! Får håpe den får veldig høy pris så jeg ikke blir fristet. Priser. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) 60 kr for en interaktiv historie...tja vet ikke helt jeg. Det fikk jo tålig bra hos Eurogamer som ga det 8 av 10...men kan jo se for meg å sitte med dette på lit sene kvelder med lyset dempet med hodeklokker på for å virkelig bli dratt inn i historien. Endret 14. februar 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har lyst på dette her da, men jeg er veldig usikker på spillkonseptet, om man kan i det hele tatt kalle dette et spill. Lenke til kommentar
halsn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Gleder med sinnsykt til dette spillet Blir nok en spillopplevelse helt uten om det vanlige kan jeg tenke meg. Litt sånn som ICO og Shadow Of The Colossus var. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har vært spent på dette spillet. Kjøpte det nå, og gleder meg til å teste det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Må si.. jeg ble litt skuffa . Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er et ekstremt pent spill. Blir helt sugd inn i landskapet. Liker spillet godt, selv om det ikke er mye annet å gjøre enn å gå rundt og se. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Eventyrfortelling / Historiefortelling mens jeg går gjennom en svært detaljrik øy med strender med forliste skip, og høyst uvanlige huler med vakre lys. Ble helt matt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Spilt gjennom nå. En herlig opplevelse. Jeg vil ha Half Life 3 med denne grafikken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Spilt en liten time og det her var bra altså, trodde Skyrim var en heftig verden men dette her er jaggu ikke langt unna....om ikke bedre på mang måter faktisk. Områdene virker...virkelige på en måte. For å ikke snakke om lyden...skulle ønske spill hadde hatt like stor fokus på lyd som i dette "spillet". Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ferdig på en times tid, og jeg tror hvertfall at jeg kikka godt rundt. Blir forbannet av så mange usynlige vegger. Det må da bli en bedre opplevelse hvis man kan bevege seg fritt ? Skal ikke klage på grafikk, lyd og stemning. Men jeg syntes spillet er et godt eksempel på hvorfor Source passer best til Portal med sine rette linjer og "ryddige" grafikk. Jeg vet egentlig ikke hva jeg syntes. Greit nok. På en måte litt skuffende?? Bedre enn Heavy Rain. Får prøve igjen en annen dag og se om det går an å gå andre veier og dermed få høre flere brev- snutter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 A: Jeg savner autowalk . B: Tydelig at dette er laget med Source, Ba: Usynlige vegger Bb: Gli oppover steiner der en egentlig ikke skal gå Bc: Teksturene er ikke så flotte Bd: Alt er sprites, spesielt de soppene, som roteres for å se ut som 3d, men er 2d Be: Pga 2d sprites, glitching. C: Lyset i de hulene så greit ut, men ikke noe revolusjonerende. D: Flott historie. E: Styrken ligger i alt som er mer enn 10-20 meter unna. F: Savnet litt mer påvirkelse fra omgivelsene, som for eksempel en Fibonacci-spirat, hva gjør den der? Tror det ville vært bedre å brukt Unreal eller motoren til Amnesia for dette. Kanskje Cry-engine til og med. Alt i alt en grei opplevelse til 7€. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Da var jeg ferdig. Vel på historie synes jeg dette ble ganske så kjedelig og forvirrende, litt tung engelsk som jeg ikke er den beste på kan være mye av skylden der slik. Så historien var noe skuffende for meg men verden dem har laget var en fryd å få oppleve! En skulle nesten ønske det var et fullverdig spill hvor en skulle utforske enda mer hva denne øya har å by på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Utviklerne anbefaler å spille gjennom et par tre ganger, for noen events er randomiserte. Men det er jo ikke mye til "spill" sånnsett. Man rusler jo bare rundt og hører på lydsnutter. Det er opprinnelig en mod, og i modden kunne man hoppe for å komme fortere fremover. Men da ødela man tempoet på lyd-snuttene så neste snutt begynte å spille mens den forrige holdt på. Dette er en nyoppusset versjon av samme modden, og komersiell. Da kan man ikke se den i samme lyset som en gratis mod lengre, men kritiserer på bakgrunn av at det koster like mye som andre spill. Endret 15. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Altid fint med tips til spill..dette må prøves.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå