fjarle Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Med noen enkle grep kan du sikre både dine egne og jobbens data. Guide: Slik sikrer du jobbmobilen din Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvorfor linkes det ikke til noen sporingssider? http://www.mobili.no/guider/slik-sikrer-du-mobilen-din/?page=2 Mobilis artikkel om det samme er MYE mere detaljert. Er vel ikke så veldig vanskelig å linke til ting dere skriver artikler om??? Dårlig dette. 1 Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kanskje bare meg, men jeg stoler langt mer på utviklere av roms som f.eks cyanogenmod som jeg kan snakke direkte med på xda enn produsenten av telefonen min. Å ikke roote og flashe recovery og selvvalgt rom er rett og slett uaktuelt! 1 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 det med rooting og jailbreaking er vel litt i overkant pysete, finnes fine sider med god sikkerhet der ut , se på XDA for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg