KTL_InnleggNO Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er ikke bare greit å være udødelig. Les hele saken Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) uff, udødelighet kan da ikke være en suksess ? Endret 14. februar 2012 av Aksel114 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Og jeg som gledet meg Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) uff, udødelighet kan da ikke være en suksess ? upps, skulle redigere... men så svarte jeg isteden for. beklager så meget Endret 14. februar 2012 av Aksel114 Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Og jeg som gledet meg Da er vi to. Begynner å bli rimelig lei disse random, europeiske, små studioene med null erfaring fra noe som i det hele tatt ligner på AAA-spill in terms of quality som får muligheten til å utvikle spill under disse store japanske utviklerne, som står igjen som utgivere til disse spillene. Japanerne tror man må til vesten for å finne folk som kan lage spill som appallerer til nettopp vesten, og disse små utviklerne håper selvfølgelig på å skape seg et navn, men det funker sjeldent. Vent å se hvordan Resident Evil: Operation Raccoon City og Silent Hill: Downpour blir. Rundt 5/10 på de og, regner jeg med. Nei, takk gud for Sega som velger å prøve seg fram selv (se Binary Domain) istedetfor å lodde ut lisensene til randoms. Endret 14. februar 2012 av Shifty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå