Gå til innhold

Hva trengs for tre skjermer når jeg har NVIDIA GeForce GTX 550Ti

runaros

Anbefalte innlegg

Jeg har en PC med skjermkortet NVIDIA GeForce GTX 550Ti. Foreløpig har jeg to 1920x1200 skjermer koblet til den, men jeg har en 1920x1200 skjerm til stående som jeg har lyst til å bruke.

Hva trenger jeg kjøpe for å kunne benytte denne? MÅ jeg ha samme skjermkort eller kan jeg gå for en annen modell. Dette skal brukes til programvareutvikling så jeg er ikke ute etter en løsning til spill. Jeg er ute etter en så billig løsning som mulig.

Endret av runaros
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en PC med skjermkortet NVIDIA GeForce GTX 550Ti. Foreløpig har jeg to 1920x1200 skjermer koblet til den, men jeg har en 1920x1200 skjerm til stående som jeg har lyst til å bruke.

Hva trenger jeg kjøpe for å kunne benytte denne? MÅ jeg ha samme skjermkort eller kan jeg gå for en annen modell. Dette skal brukes til programvareutvikling så jeg er ikke ute etter en løsning til spill. Jeg er ute etter en så billig løsning som mulig.

Ikke til spill : Hva som helst

Til spill : Et NVIDIA GeForce GTX 550Ti

Det er kun om du skal sett opp i 2D eller 3D surround eller SLI at skjermkortene må være like.

OBS! Med tanke på drivere hadde jeg skaffet et GeForce kort til om jeg var deg, er litt knot til tider å bruke både Geforce og Radeon i samme maskin. Men et hvilket som helst Geforce kort skal virke bra.

Lenke til kommentar

Om du ikke skal kjøre spill og ikke tenker på 3D ytelse... Det billigste rælet av ett skjermkort med portene du ønsker som passer i en slot i maskinen din.

Skal du ha ett trippelskjerm oppsett hvor 3 skjermer detekteres som en stor skjerm, eller lignende så må du ha enda ett GTX 550 TI og sette opp SLi (Forutsetter at du har betalt "SLi skatten" for hovedkortet ditt, altså at du har SLi støtte.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...