Atle Riska Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sjøhus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Liker kompen, fargene og uttrykket her.! Bra! God 4'er! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg liker dette. Enkelt, minimalistisk og med komplementære farger. Tror ikke en gang snødekte fjell i bakgrunnen hadde gjort det bedre. 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Når noe ikke kan gjøres så mye bedre en dette blir det en 6 fra meg lagt inn tidligere. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Liker kompen, fargene og uttrykket her.! Bra! God 4'er! Hyggeligt, takker for fin tilbakemelding smort1 Jeg liker dette. Enkelt, minimalistisk og med komplementære farger. Tror ikke en gang snødekte fjell i bakgrunnen hadde gjort det bedre. Takker og bukker Eriknor Når noe ikke kan gjøres så mye bedre en dette blir det en 6 fra meg lagt inn tidligere. Oisan hyggeligt Tor Foto og bøyer meg i støvet for en slik tilbake melding Endret 14. februar 2012 av Atle Riska Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg liker dette. Enkelt, minimalistisk og med komplementære farger. Tror ikke en gang snødekte fjell i bakgrunnen hadde gjort det bedre. Hehehe glemte den der med snødekte fjell Muligt det hadde passet da? Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei Fint eksponert bilde dette her - flotte farger og skarpheten sitter jo som den skal. Når det gjelder kompen - der er jeg ikke helt enig med andre - jeg synes kanskje det ble litt vel mye «blått» på høyre side. Tror kanskje jeg ville kuttet en to-tre cm der, men det er meg -smaken er jo ikke lik. Men bevares - veldig bra jobba dette her. RAK-foto Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 HeiFint eksponert bilde dette her - flotte farger og skarpheten sitter jo som den skal.Når det gjelder kompen - der er jeg ikke helt enig med andre - jeg synes kanskje det ble litt vel mye «blått» på høyre side. Tror kanskje jeg ville kuttet en to-tre cm der, men det er meg -smaken er jo ikke lik.Men bevares - veldig bra jobba dette her.RAK-foto Takker for hyggelig tilbake melding RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg