weebl Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nå var jeg så uheldig at når jeg var ute å padla i helga så klarte jeg å kraftig skade Akilles senen og noen andre sener baki hælen, den er ikke revet over men var kraftig skadd. fikk beskjed på legevakta at jeg måtte sørge for å gå på benet og være aktiv (men forsiktig) slik at senene ikke ble for korte når de grodde seg sammen igjen. Skulle også gå med støttebandasje de første ukene, men så er det jo vått ute og jeg kommer til å slite med å holde meg unna kajakken (selv om det blir så jeg holder meg på flatt vann), men våte støttebandasjer i hytt og pine blir det mye pes med så jeg tenkte å se om jeg kunne finne en ankelstøtte eller noe som gjør samma jobben men som gjerne kan vaskes/skylles etter bruk, den behøver ikke å være noe heftige greier, må kunne røre på foten men den må jo (så klart) gi støtte til ankelen. er det noen som har noen anbefalninger? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du bør bruke gassbind eller hva det het! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 støttebandasje er det vel du tenker på? og jeg bruker allerede det, men å styre med de i flere uker er kjipt, vet jo at det fins div. støttegreier som både er kjappere å ta på og som ikke er trekker til seg vann som en svamp Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ja støttebandasje var det jeg tenkte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå